ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΓΓΕΛΑ ΓΙΟΥΡΑΝΤΗ

Αγγέλα (Μπέκα) Γιουράντη
Γεννήθηκε το 1944.
Φιλμογραφία
Passion Fever (1969)
Δημήτρη μου Δημήτρη μου (1967) [Ράνια]
Ο γεροντοκόρος (1967) [Ράνια]
Μεθύστακας του λιμανιού (1967) [Γκέλυ]
Ο χαζομπαμπάς (1967) [Καίτη]
Πατέρα κάτσε φρόνιμα (1967) [Λίντα]
Ησαΐα χόρευε (1966)
Τα μυστικά της αμαρτωλής Αθήνας (1966) [Ελένη]
Πυρετός (1965)[Μάχη]
Νυχτοπερπατήματα (1964)

Δεν υπάρχουν σχόλια: