ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΑΙΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ



Μαίρη Ευαγγέλου
Η Μαίρη (Μαιρούλα) Ευαγγέλου είναι ηθοποιός.

Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 4 Δεκεμβρίου 1953 και ήταν κόρη του Αποστόλη Ευαγγέλου και της Ανθούλας Νικολοπούλου. Σε μικρή ηλικία εμφανίστηκε σε διάφορες κινηματογραφικές ταινίες έχοντας το ρόλο του παιδιού. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Αθηνών του Γιώργου Θεοδοσιάδη, το 1974.Την περίοδο 1974-1981 έπαιξε στην τηλεοπτική σειρά Λούνα Παρκ του Μίνου Αργυράκη. Παντρεύτηκε τον επίσης ηθοποίο Νίκο Δαδινόπουλο, με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο Λούνα Παρκ. Έχει ένα γιο, τον Άλκη, ο οποίος είναι σκηνοθέτης.

Φιλμογραφία
Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη (1971) [Άννα Αποστόλου]
Το θαύμα της Μεγαλόχαρης (1965) [Λίζα Μερκάτη]
Ένα παιδί χωρίς όνομα (1964)
Χωρίς γονείς και α
δέλφια (1964) [Αννούλα]
Αγάπησα και πόνεσα (1963) [(μικρή)]
Έτσι ήταν η ζωή μου (1963) [(μικρή)]
Μάνα γιατί με γέννησες (1963) [Τασία]

Πληγωμένες καρδιές (1963) [Μαιρούλα]
Αγνή κι ατιμασμένη (1962)
Η Ελληνίδα και ο Έρωτας (1962)
Κλάψε φτωχή μου καρδιά (1962)
Όταν ξυπνά το παρελθόν (1962)
Μάνα μου, παραστράτησα (1961) [Αννούλα]

ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: