ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟΥΛΑ ΓΑΛΑΝΗ

Τούλα Γαλάνη
Γεννήθηκε το 1949 στη Δράμα. Αναδείχθηκε Β΄Μις Ελλάς στα καλλιστεία του 1966. Σπούδασε χορό στη σχολή Γαλάνη. Ξεκίνησε με την αδελφή της Ιωάννα το τραγούδι  από τις επιθεωρήσεις πίστας, όπου τραγουδούσαν, χόρευαν και παρουσίαζαν το πρόγραμμα. Το ’69-’70 στράφηκαν στο ελαφρολαϊκό τραγούδι. Έκαναν αξιόλογη καριέρα σε Γερμανία και Αμερική, ως ''αδελφές Αλάσκα''.
Φιλμογραφία
Η αδελφή μου θέλει ξύλο (1966)
Οι στιγματισμένοι (1966)
Αν μιλούσε το παρελθόν μου (1967)
Έρωτες στη Λέσβο (1967)
Λάουρα (1968)
Μείνε κοντά μου αγαπημένε (1968)
Κατηγορώ το κορμί μου (1969)
Αν ήμουν πλούσιος (1972)
Ένα ελεύθερο κορίτσι (1973) [Ρόζα Ανδριτσάκη]
Ερωτισμός και πάθος (1974) [Νιόβη]
Χασαμπούλια της Κύπρου (1975)

Τα παιδιά της πιάτσας (1979)

Δεν υπάρχουν σχόλια: