ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΗΤΣΟΣ ΛΥΓΙΖΟΣ

Μήτσος Λυγίζος
Ο Μήτσος Λυγίζος γεννήθηκε το 1912 (αναφέρεται και το 1914) στην Αθήνα και πέθανε στις 18 Σεπτεμβρίου του 1993. Ποιητής, μελετητής, σκηνοθέτης και ηθοποιός. Σε μεγάλο βαθμό ασχολήθηκε με την σκηνοθεσία στην τηλεόραση.
Σπούδασε στην δραματική σχολή του εθνικού θεάτρου και αργότερα πήγε στο Παρίσι να σπουδάσει σκηνοθεσία, συνέχισε τις σπουδές του στο Λονδίνο και την Νέα Υόρκη.Σκηνοθέτησε πολλά θεατρικά έργα αλλά ασχολήθηκε σκηνοθετώντας έργα και στο ραδιόφωνο. Διετέλεσε μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών από το 1982 έως το 1984. 
Ανιψιός του ήταν ο ηθοποιός Ντάνος Λυγίζος.  Είχε έναν γιο. Πέθανε ξεχασμένος στο γηροκομείο. Κηδεύτηκε στο Νεκροταφείο του Ζωγράφου
Φιλμογραφία
Ο δρόμος των ηρώων (1971)
Μια ζωή χωρίς αγάπη (1970)
Ο μεγάλος ένοχος (1970)[πρόεδρος δικαστηρίου]

Αλτ! Και σ`έφαγα. Εδώ Προκόπης... (1969)
Η λεωφόρος της προδοσίας (1969) [(πρόεδρος ανακριτικής επιτροπής)]
Η Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου (1969)
Ο τσαχπίνης (1968)
Ωραία Αιγιώτισσα (1968)
Αυτή που δεν λύγισε (1968) [Πέτρος Βελλίδης]
Ορκίζομαι, είμαι αθώα (1968) [Μίλτος Κανδρής]
Ένας ιππότης με... τσαρούχια (1968) [Επαμεινώνδας Κουλουβάχατος]

Ο εμποράκος (1967) [Μαρίνος Κωνσταντινίδης]
Άδικη Κατάρα (1967)
Ο αδελφός Άννα (1963) [(ηγούμενος)]

Συντρίμμια της Ζωής (1963)
Ο λουστράκος (1962) [Γιώργος Καρέλης]
Το ταξίδι (1962) [Κεχαγιόγλου]
Never on Sunday [Ποτέ την Κυριακή] (1960) [Αρμάθης (καπετάνιος)]

Αυτοί που ξέχασαν τον όρκο τους (1971)

Δεν υπάρχουν σχόλια: