ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΙΡΑΝΤΑ ΚΟΥΝΕΛΑΚΗ

Μιράντα Κουνελάκη
Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 30/8/1939. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Ελληνικού Ωδείου, απ' όπου αποφοίτησε το 1961. Επίσης έκανε αρκετά χρόνια σπουδές μουσικής και πιάνου. Στο θέατρο πρωτοεμφανίστηκε το 1962 με το Θίασο Κατερίνας Ανδρεάδη. Μερικές από τις σημαντικότερες παραστάσεις που έλαβε μέρος: "Τα παιδιά μας οι κέρβεροι", "Κόκκινα φανάρια", "Τελευταίο φθινόπωρο", "Ο Χριστός ξανασταυρώνεται", "Πραματευτής", "Καληνύχτα Μαργαρίτα", "Ο έμπορος της Βενετίας", "Ιούλιος Καίσαρ", "Η κυρία με το σκυλάκι", "Το κορίτσι με το κορδελάκι" Θίασος Μάνου Κατράκη) κ.ά. Πολύπλευρο ταλέντο διακρίθηκε στο δράμα, την κωμωδία αλλά και την μιμική και συγκρότησε αρκετές φορές θιάσους οπερέτας, μουσικών κωμωδιών καθώς και επιθεωρήσεων, με μεγάλα ονόματα. Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1960 στην ταινία Για Σένα την Αγάπη μου''. Στην τηλεόραση εμφανίστηκε σε σειρές όπως "Άγνωστος πόλεμος", "Ισιδώρα" κ.ά. Επίσης ήταν εξαιρετική μίμος. Πέθανε στις 28 Ιανουαρίου 2021.
Φιλμογραφία
Το βλέμμα του Οδυσσέα / Ullyses 'Gaze (1995)
Ο Μεγαλέξανδρος (1980)
Ισιδώρα (1975)[Μαρία Μπάουζμερ]
Αντάρτες των πόλεων (1972) [Πόπη]
Η χαραυγή της νίκης (1971) [Μάρθα Καλογερή]
Η Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου (1969) [Κάθριν]
Ζήσε για την αγάπη μας (1968)[Μαρίνα Χατζή]
Τόσα όνειρα στους δρόμους (1968)
Ο νικητής (1965) [Λένα Βασιλειάδου-Ντάβαρη]
Παιδί μου δεν αμάρτησα (1964)[Μαίρη]
Πικρή μου, Αγάπη (1964)[Ρένα Σιδέρη]
Ο λουστράκος (1962) [Μαρία Χαράτου]
Ο χρυσός και ο τενεκές (1962) [Μαίρη Μπαρατέλα]

Η υπέροχη οπτασία (1962)
Η απολύτρωση (1961)

Άτλας (1961)
Για σένα την αγάπη μου (1960) [Μαρούλα] 

Η λίμνη των στεναγμών (1959)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.nikosxanthopoulos.com/

5 σχόλια:

Στέργιος Γκάντζιος είπε...

Εξαιρετική και πολύ όμορφη ηθοποιός,όταν ήμουν μικρός,ημουν ερωτευμένος πλατωνικά μαζί της.Ελπίζω νάναι πάντα καλά,Γεια σουκούκλα Μιράντα

Voula Ifigenia Richter είπε...

Θυμήσου ΜΠΕΡΖΑΝ δημοτικό!Νικολακοπουλου

Ανώνυμος είπε...

Εφυγε σήμερα

Ανώνυμος είπε...

Είχε γεννηθεί στην Αθήνα στις 30/08/1939.

Ανώνυμος είπε...

��