ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΛΟΥΙΖΑ ΠΟΔΗΜΑΤΑ

Λουίζα Ποδηματά
Η Λουίζα Ποδηματά (Ρωσία 1920-9 Μαρτίου 2001) ήταν Ελληνίδα ηθοποιός, μαθήτρια του Βεάκη και του Ροντήρη. Ξεκίνησε από τον θίασο της Μαρίκας Κοτοπούλη και με τα χρόνια εξελίχθηκε σε μια καρατερίστα με χιούμορ. Συνεργάστηκε με την Κατερίνα, τους Μανωλίδου - Αρώνη - Χορν και εντάχθηκε, για μια δεκαετία, στη δύναμη του Εθνικού Θεάτρου. Έπαιξε πλάι στους Λαμπέτη - Χορν, Μουσούρη, Κατράκη, Βεργή, Μυράτ, Βουγιουκλάκη, Αλεξανδράκη - Γαληνέα, Δανδουλάκη, Φέρτη - Ντενίση, Καλογεροπούλου και άλλους, προσφέροντας το δικό της λιθαράκι στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου. Ήταν παρούσα, για πολλά χρόνια (από το 1939) στη σκηνή, στην οθόνη και στην τηλεόραση.
Φιλμογραφία
Τρελός και πάσης Ελλάδος (1983)
Ο κυρ Γιώργης εκπαιδεύεται (1977) [Ασπασία Καλαντζή]

Ένας νομοταγής πολίτης (1974) [Ουρανία]
Θέμα συνειδήσεως (1973) [Μαρία]
Οι ξενιτεμένοι (1972)
Η αμαρτία της ομορφιάς (1972)
Κατηγορώ τη ζωή (1972)
Ο εχθρός του λαού (1972) [κ. Βουτσινά (μητέρα)]
Ζωή χωρίς χαμόγελο (1971)
Η αρχόντισσα του λιμανιού (1969) [Ελένη]
Η οργή του αδικημένου (1969)
Αν μιλούσε το παρελθόν μου (1967)
Μέχρι το πλοίο (1966)
Ο επαναστάτης (1965)
Κραυγή (1964) [Νατάσα Πλουμπή]
Ο τρίτος δρόμος (1963)[μητέρα Νόρας]

Τσακιτζής (1960)

ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: