ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΙΚΥ ΒΑΝΙΤΑ

Βίκυ (Βασιλική) Βανίτα
Η Βίκυ Βανίτα (Ηράκλειο 1948 - Αθήνα 8 Μαρτίου 2007) ήταν Ελληνίδα ηθοποιός. Ήταν κόρη στρατιωτικού. Έπαιξε σε πολλές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου ενώ συμμετείχε σε επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές τα τελευταία χρόνια, όπως Το ρετιρέ, το 1991. Η πρώτη της εμφάνιση στη μεγάλη οθόνη ήταν το 1968 στην ταινία ''Θύελλα στο σπίτι των ανέμων'' και έπαιξε σε πολλές γνωστές ταινίες, ως το 1984. Η τελευταία κινηματογραφική της εμφάνιση ήταν στην ταινία ''Εδώ είναι Βαλκάνια'' (1984). Τη δεκαετία του 1980 παρουσίασε τηλεοπτική εκπομπή με τον ταχυδακτυλουργό Μάικ Λαμάρ. Το 1991 υποδύθηκε την πλούσια και εκκεντρική αφεντικίνα της Κατερίνας Γιουλάκη στην κωμική τηλεοπτική σειρά του Γιάννη Δαλιανίδη'' Το ρετιρέ''. Για πολλά χρόνια ασχολήθηκε επαγγελματικά με τη δημοσιογραφία. Η μητέρα της τη βρήκε νεκρή στο σπίτι της στον Νέο Κόσμο, το Μάρτιο του 2007, σε ηλικία 59 ετών. Ο θάνατός της προήλθε από χρόνια μάχη με τον καρκίνο (στον πνεύμονα). Σε όλη της τη ζωή υπήρξε ιδιαίτερα μοναχικός άνθρωπος. Η ίδια για χρόνια έκρυβε από τον οικογενειακό, επαγγελματικό και κοινωνικό της κύκλο το πρόβλημα υγείας της - και από την ίδια τη μητέρα της - και ισχυριζόταν ότι έπασχε από άσθμα.
Φιλμογραφία
Θηλυκό θηριοτροφείο (1984) [Νανά]
Εδώ είναι Βαλκάνια (1984) [δημοσιογράφος]
Ρεμπέτικο (1983) [Ρόζα]
Παραγγελιά (1980)
Ναι μεν, αλλά... (1972) [(ηθοποιός)]
Αν ήμουν πλούσιος (1972) [Μίτση]
Ο Μανωλιός ξαναχτυπά (1971) [Χριστίνα]
Ο Μανωλιός στην Ευρώπη (1971) [Μαρίνα]
Ο τρελοπενηντάρης (1971) [Τζούλια Τεπενδρή]
Πίσω μου σ' έχω σατανά (1971) [Ντίνα]
Έμπαινε Μανωλιό (1970) [Πόπη]
Ο νάνος και οι επτά Χιονάτες (1970) [Μαρία]
Οι τέσσερις άσοι (1970) [Νέλη Γιεμέλου]
Ένας τρελός γλεντζές (1970) [Θάλεια Κορτέση]
Θυμήσου, αγάπη μου... (1969)
Θύελλα στο σπίτι των ανέμων (1968)[Λίζα Μαρκίδη]

ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: