ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Γιώργος Τσιτσόπουλος
Ο Γιώργος Τσιτσόπουλος (1929- 24 Απριλίου 2006) ήταν ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου.
Γεννήθηκε στην Αθήνα και τελείωσε τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης το 1954. Ξεκίνησε τη θεατρική του καριέρα στο θίασο της Μαρίκας Κοτοπούλη το 1955. Ο ίδιος συνήθιζε να λέει "Είμαι ο μεγάλος δεύτερος" για το σύνολο σχεδόν των υποστηρικτικών ρόλων του στη θεατρική σκηνή και τον κινηματογράφο. Είχε τιμηθεί με το βραβείο "Κάρολος Κουν" για την ερμηνεία του στο ρόλο του πάστορα Μάντερς στο έργο του Ιάκωβου Καμπανέλη "Στη Χώρα Ίψεν" που είχε ανέβει στο Ανοιχτό Θέατρο σε σκηνοθεσία Γιώργου 
Μιχαηλίδη. Σημαντικοί ήταν επίσης και οι ρόλοι του στο τρελλό της "Δωδεκάτης νύχτας" με τον Ευαγγελάτο στο Εθνικό, στον Φιλέα Φονγκ στο "Γύρο του κόσμου σε 80 ημέρες" επίσης με τον Ευαγγελάτο, στο "Βυθό" του Γκόργκι, στο "Ματωμένο γάμο" με τους Μινωτή - Παξινού κ.ά.
Εκτός από το θέατρο, έπαιξε και στον ελληνικό κινηματογράφο και μάλιστα στη χρυσή εποχή του, πάντα σε δεύτερους ρόλους, που τον κατέστησαν και περισσότερο γνωστό, όπως στις ταινίες Ο κύριος πτέραρχος, που ως σμηνίτης ακολουθούσε τα παραγγέλματα του Κ. Χατζηχρήστου, Κάτι να καίει, 
Η Αλίκη στο Ναυτικό, Νύχτα γάμου, Γαμπρός απ΄ το Λονδίνο, Ο ξυπόλητος πρίγκιψ, Ξύπνα Βασίλη, Η Παριζιάνα, Όλγα, αγάπη μου, Τρελοί πολυτελείας, Τρεις κούκλες κι εγώ κ.ά.
Γενικά υπηρέτησε τη θεατρική και κινηματογραφική σκηνή με συνέπεια και ήθος. Κάτοικος Καλλιθέας, ήταν παντρεμένος και είχε ένα γιο. Πέθανε, νικημένος από τον καρκίνο στο Λαϊκό Νοσοκομείο Αθηνών σε ηλικία 77 ετών.

Φιλμογραφία
Όνειρο αριστερής νύχτας (1987)
Θανάσης ο πιο γρήγορος τρελλός / Δικτάτωρ καλεί Θανάση (1973) [Τζον Μπάρκας]
Ο τσαρλατάνος (1973) [Φεσάρας]
Πίσω μου σ' έχω σατανά (1971)
Κατάχρησις εξουσίας (1971)
Διακοπές στο Βιετνάμ (1971) [Λάμπης]
Η παριζιάνα (1969) [Κώστας]
Ξύπνα Βασίλη (1969) [Περικλής]
Ας με κρίνουν οι ένορκοι (1969)[Αλέκος, φίλος Μάρθας]
Το ανθρωπάκι (1969) [σκηνοθέτης]
Η αρχόντισσα κι ο αλήτης (1968) [Ντίνος Ευαγγελίου]
Ο ψεύτης (1968) [επιβάτης πλοίου]
Όλγα αγάπη μου (1968) [Αθανασιάδης]
Το κορίτσι του λούνα παρκ (1968) [Νίκος]
Η Αθήνα μετά τα μεσάνυχτα (1968)
Γαμπρός απ' το Λονδίνο (1967) [Διονύσης]
Νύχτα γάμου (1967) [(ξενοδόχος)]
Το πλοίο της χαράς (1967) [Ντίνος] 
Ο ξυπόλυτος πρίγκηψ (1966) [Γιώργος]
Οι θαλασσιές οι χάντρες (1966) [Τζιμ]
Ένα καράβι Παπαδόπουλοι (1966)
Αφήστε με να ζήσω (1965) [Μιχάλης]
Το πρόσωπο της ημέρας (1965) [Κώστας]
Κατάρα με δέρνει βαριά (1965)
Κάτι να καίη (1964) [Λέλος]
Ένας ζόρικος δεκανέας (1964)
Οι φτωχοδιάβολοι (1964) [Στέλιος]
Ο κύριος πτέραρχος (1963) [Βαγγέλης Νταρλάς]
Ο ταυρομάχος προχωρεί!.. (1963)
Το γέλιο βγήκε απ' τον παράδεισο (1963) [Μπιλ Καρύδης]
Τρελλοί πολυτελείας (1963) [Αλέκος]
Νόμος 4000 (1962) [Τάκης Αναγνώστου]
Ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης (1962) [Ανδρέας Νικολόπουλος]
Ο χρυσός και ο τενεκές (1962) [Λάκης]
Οι γαμπροί της Ευτυχίας (1962) [Κούλης Εξαρχόπουλος]
Το ταξίδι (1962) [Κώστας]
Τέρμα τα δίφραγκα (1962)[Τιμ Γροθοκοπάνας,πλασιέ γλυκών και εξάδελφος Ρίτας]
Η Αλίκη στο Ναυτικό (1961) [Παναγιώτης (Τάκης) Δημητρίου]
Η Λίζα και η άλλη (1961) [ Πάνος]
Κατήφορος (1961) [Σταματάκος]
Ο καλός μας άγγελος (1961) [Τάσος Ναρλής]
Ο Κλέαρχος η Μαρίνα και ο κοντός (1961) [Ντίμης]
Ο σκληρός άντρας (1961) [Τάκης]
Στρατιώτες δίχως στολή (1960) [Φριτς]
Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος (1960) [Νούλης]
Τρεις κούκλες κι εγώ! (1960) [Φαίδωνας]
Ερωτικές ιστορίες (1959) 
Το αμαξάκι (1957) [Πάνος]
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: