ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΛΕΩ ΣΚΟΥΛΟΥΔΗ


Κλεώ - Κλεό - Κλειώ Σκουλούδη
Γεννήθηκε στην Αθήνα την 1η Ιανουαρίου 1938. Απόφοιτος της Σχολής Θεάτρου Τέχνης του Κάρολου Κουν. Παρακολούθησε επίσης μαθήματα δραματικής τέχνης στο Παρίσι (Cours Ρενέ Σιμόν). Πρώτη θεατρική της εμφάνιση στη "Θυσία του Αβραάμ" (Ισαάκ) σε σκην. Μανώλη Σκουλούδη. Πρώτη επαγγελματική εμφάνιση με το θίασο Δ. Μυράτ στην "Υπόθεση Ντρέυφους". Συνεργάστηκε με το Ελληνικό Λαϊκό Θέατρο του Μ. Κατράκη : "Πατούχας", "Οδύσσεια", "Μαριμπέλ", "Βαθιές είναι οι ρίζες", "Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας", "Βασίλισσα Αμαλία" με τη Νεοελληνική Σκηνή του Σπύρου Ευαγγελάτου : "Φορτουνάτος" (Αυγουστίνα), "Χάσης" το θίασο Αναλυτή - Ρηγόπουλου : "Είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι", το θίασο Αυλωνίτη - Βασιλειάδου : "Η γυναικούλα μου", "Νεόπλουτοι", το θίασο Τζένης Καρέζη : "Παιχνίδι γάμου", "Δις διευθυντής", το θίασο Σκουλούδη - Κρεβατά - Μαυρομάτη : "Μιας πεντάρας νιάτα", το θίασο Γ. Γκιωνάκη : "Στραβόξυλο", το θίασο Κωνσταντίνου - Μουστάκα - Παράβα - Ξενίδη - Σκουλούδη : "Ησαΐα χόρευε", το θίασο γυναικών : "Κάτω η φαλλοκρατία", το θίασο Σ. Μουστάκα : "Νύχτα γάμου", το θίασο Γιούλη - Καρακατσάνη: "Τρία ψηλά καπέλα", το θέατρο Κρήτης : "Γύπαρις", το θίασο Σκουλούδη - Μαυρομάτη - Ερήμου : "Μαρία πενταγιώτισσα", το θίασο Κάτιας Δανδουλάκη : "Θυμήσου το Σεπτέμβρη", το θίασο Κ. Καρά : "Σε ποιον ανήκει η ζωή μου" κ.ά.Έχει λάβει μέρος σε πολλές ταινίες (Ένας ντελικανής κ.ά.). Τελευταίες εμφανίσεις στις "Εκκλησιάζουσες" στην Επίδαυρο με το Αμφι - Θέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου (1998) και στη "Μαριτάνα" του Ξενόπουλου με τη Θεατρική Σκηνή της Κατερίνας Βασιλάκου (1999). Είναι κόρη του θεατρικού συγγραφέα Μανώλη Σκουλούδη. 
Φιλμογραφία
Θανάσης ο πιο γρήγορος τρελός / Δικτάτωρ καλεί Θανάση (1973) [Ανθούλα]
Για μια τρύπια δραχμή (1968)
Ο πεθερόπληκτος (1968) [Ρένα Πετεφρούτη]
Η Κλεοπάτρα ήταν Αντώνης / Η Κλεοπάτρα εν δράσει (1966) [Σοφία]
Ο αδελφός μου ο τρελλάρας / Ο αδελφός μου ο λόρδος (1966) [Φρόσω]
Μην αδικήσεις ορφανή (1966)
Θυσία (1966)
Ο Μελέτης στην Άμεσο Δράση (1966) [Μαίρη]
Άγγελοι χωρίς φτερά (1965)[Ελένη]
Είναι ένας... τρελός τρελός Βέγγος (1965) [Κατίνα]
Και οι... 14 ήταν υπέροχοι! (1965) [Βάσω]
Ο ουρανοκατέβατος (1965) [Μπέτυ Μπιρμπιλοπούλου]
Η σωφερίνα (1964) [Καλλιόπη]
Ο Γιάννης τάκανε θάλασσα (1964)[Κάθυ]
Ένας ντελικανής (1963) [Παρασκευούλα Πορτοκαλάκη]
Σκάνδαλα στο νησί του έρωτα (1963) [Μαίρη Βεργή] 
Οι κατεργαρηδες (1963)
Οι σκανδαλιάρηδες (1963)[Μαρίνα]
Ο λουστράκος (1962) [Λίνα]
Διαμάντω (1961)[Μάρω]
Είμαι αθώος (1960) [Ιλόνα Κοζέτ]

3 σχόλια:

Κλινοσοφιστής, Ἰάνης Λὸ Σκόκκο. είπε...

Θὰ ἤθελα νὰ τὴν γνώριζα.

jimmydim είπε...

δεν αναφαρατε πως επαιξε στην ταινια τα κανονια του ναβαρονε (1961) εκανε την νυφη στο γαμο !!!!!!!

Φιλμελλ είπε...

Ποια η πληρης ημερομηνια γεννησης της Κλεο ή Κλειω Σκουλουδη εκτος απο το ετος που ξερουμε?