ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΙΜΟΝΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ

Σιμόνη (Σούλα) Κυριακίδου
Γεννήθηκε το 1942. Από το 1966 και μετά δεν είχε δώσει σημεία ζωής, αλλά ευτυχώς μάθαμε ότι είναι μια χαρά και μένει μόνιμα -μάλλον στην Αθήνα.
Φιλμογραφία
Παίξε μπουζούκι μου γλυκό (1965) [Τάτση]
Γιατί γεννήθηκα φτωχή (1965)
Έκλεψα τη γυναίκα μου (1964) [Λένα]
Ο καταφερτζής (1964) [Λίνα]
Σχολή για σωφερίνες / Ο Βέγγος σωφεράντζα (1964) [Άννυ Παπαδοπούλου]
Διεστραμμένοι (1963)
Είναι σκληρός ο χωρισμός (1963) [Σοφία]

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξερει κανεις τιποτα για αυτη την ηθοποιο? Ζει? Εξαφανιστηκε πολυ νωρις απο τα καλλιτεχνικα δρωμενα.
Οποιος ξερει ας μας πει τι κανει σημερα.

Blog Class είπε...

Δεν ηταν και κατι το ιδιαιτερο...

Ανώνυμος είπε...

Ενω εσυ εισαι....

Unknown είπε...

Πολύ όμορφη και γλυκιά κοπέλα...τι έγινε άραγε?

Unknown είπε...

Ηταν απο τα πιο ευχαρα κοριτσια του ελληνικου σινεμα.Με ειχε μαγεψει αυτο το χορευτικο της σε καποια απο τις ταθνιες της. Για μενα απο τις καλυτερες. Αποψη μου

Panos είπε...

Που πήγε άραγε αυτή η γυναίκα ;;ζει;; Υπάρχει ;;;;

Panos είπε...

Στείλτε κανά link

Unknown είπε...

Πολύ όμορφη κ ταλαντούχα νομίζω εγκατέλειψε νωρίς γιατί άραγε;ζει;πόσων ετών είναι;

Unknown είπε...

Κι εγώ κυριακιδου λεγομαι

Unknown είπε...

Να σεβόμαστε τις επιθυμίες των άλλων μάλλον δε θέλει να εμφανίζεται σεβόμαστε τις επιθυμίες των ανθρωπων

George stouraitis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
George stouraitis είπε...

Όμορφη ηθοποιός σε εκείνα τα χρόνια... είχε μία ανατολίτικη ομορφιά

Unknown είπε...

Καπου ειχα διαβασει οτι μενει στην Εκαλη κι οτι εχει εναν γιο. Δεν πολυκυκλοφορει. Ελπιζω να ειναι καλα

Unknown είπε...

Ζει στην Δροσιά Αττικής με τα οποία προβλήματα της ηλικίας.

Ανώνυμος είπε...

Αυτός δεν είναι ηθοποιος

Unknown είπε...

Θ 8 8 8 7

Unknown είπε...

Είναι πολύ στενή μου φίλη είναι πάρα πολύ καλά είναι πάντα κούκλα ήθελε όμως να είναι κοντά στην οικογένεια της και να μεγαλώσει τον γυιοκα της που είναι πολύ αξιόλογος επιστημών και όμορφος με στόχους και συγκροτημενες απόψεις πολύ ενδιαφέρουσες είμαι πολύ υπερήφανη και για τους δύο τους τους λατρεύω αξιόλογη η Σιμονιτσα μου και προ παντός ρομαντική

Unknown είπε...

33ποτε δεν την έλεγαν Σουλασας ευχαριστεί πολύ που ενδιαφέρθηκε την λατρευουμε

Κωστας είπε...

Να της δώσεις πολλά φιλιά και χαιρετίσματα και να της πεις ότι την αγαπάμε πάρα πολύ και ότι δεν την ξεχνάμε.

Ανώνυμος είπε...

Και μόνο το γεγονός ότι έπαιξε πολλές ταινίες με τον Θανάση Βέγγο είναι αρκετό να χαρακτηριστεί ως καταπληκτική ηθοποιός

Unknown είπε...

Αξιαγάπητη πανέμορφη και υπέροχα χαριτωμενη

Unknown είπε...

Είμαστε στην ίδια την γειτονιά στην Ιωαν.Δροσοπουλου που είχε ένα μαγαζί με ρούχα με μια φίλη της εμείς είχαμε το γωνιακό κατάστημα Δροσοπούλου 99 με είδη σπιτιού.

Ανώνυμος είπε...

Η Σιμόνη Κυριακίδου είναι γεννημένη το 1942 και είναι εν ζωή. Σούλα ήταν το υποκοριστικό της. Υπάρχει κι ένα αφιέρωμα εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=gji5Aj6jS8g.

Unknown είπε...

Απλως υπεροχο ομορφο πλασμα!!!

skontasdimitris@gmail.com είπε...

Υπέροχη η ΣΙΜΟΜΗ Δεν πειράζει που σταμάτησε τόσο νωρίς. Έμεινε στον κοσμο η ομορφιά η ευχάριστη και παιδική φωνη της .Μακάρι να γύριζε και άλλες ταινίες.. πραγματικά ΥΠΈΡΟΧΗ και ΠΑΝΈΜΟΡΦΗ.

Unknown είπε...

Η μητέρα μου είναι.. Μια χαρά είναι

Ανώνυμος είπε...

Επαιξε σε λιγες ταινιες,οι πιο πολλες σε σκηνοθεσια Κωστα Στραντζαλη,ειχα διαβασει οτι ηταν ο ανδρας της,ας με διαφωτισει καποιος

Unknown είπε...

Ένα ποίημα ομορφιάς... Γλυκύτατη... Κρίμα που σταμάτησε νωρίς....

Unknown είπε...

Όταν ήμουν μικρός και είδα για πρώτη φορά στη τηλεόραση να χορεύει το if a had a hamer αυτό ήταν την ερωτεύτηκα τόσο πολύ που είπα ότι η κοπέλα που θα παντρευτώ θα της μοιάζει!!! Η γυναίκα μου είναι ένα πιστο αντίγραφο της!!! Να είναι γερή την αγαπάμε πολύ θα θα μείνει για πάντα στη συνείδηση μας ένα τρομερό πικάντικο όλο τσαχπινα αλλά και καλοσύνη όμορφο μουτρακι!!!

Unknown είπε...

Η μητέρα σου όντως υπήρξε ένα γλυκύτατο πλάσμα. Εσύ που προέκυψες ένας χειριστικός ναρκισσιστής παρτάκιας,μάλλον θα έμοιασες του πατέρα σου.

Unknown είπε...

Πανέμορφη εκπληκτική να είναι καλά όπου και να είναι...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. Εύχομαι να είναι καλά. Είμαι 65 ετών και σχεδόν σύγχρονος με τις ταινίες της. Πολύ γλυκειά κοπέλα.
Στα στρατόπεδα την εποχή εκείνη οι ταινίες που μας έδειχναν ήταν κυρίως του Θανάση Βέγγου για να γελάμε και να ξεσκαμε και η Σιμονη πολύ όμορφη στις δύο ταινίες που έπαιξε ήταν οι αγαπημένες γιατί χόρευε και φυσικά ένα τόσο όμορφο κορίτσι ήταν τόσο ερωτική που μας ξεσήκωνε. Μην σας φανεί πρόστυχο ή σεξιστικό αλλά νομίζω πως η παρουσία της δημιούργησε τις περισσότερες στύσεις στον ανδρικό πληθυσμό της Ελλάδας από κάθε άλλη ηθοποιό.
Την λατρεύω ακόμη και η γυναίκα μου της μοιάζει γιατί ήταν κριτήριο στην αναζήτηση μου για να παντρευτώ.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως το όνομα της σίγουρα δεν είναι Σιμονη ούτε Σούλα!

Ανώνυμος είπε...

Όταν ήμουν μικρός την ερωτεύτηκα. Πάντα με τρελαίνει ο χορός της σε μια ταινία του Βέγγου. Μα τι γλυκό κορίτσι!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ούτε όμορφη ήταν ούτε καν καλή ηθοποιός. ευτυχώς που παντρεύτηκε και ησύχασε ο ελληνικός κινηματογράφος

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να έχεις μεγάλα κόμπλεξ
Εξαιρετική ηθοποιός κρίμα που σταμάτησε τόσο νωρίς

Ανώνυμος είπε...

Εσυ να δεις τι κόμπλεξ που έχεις αντι να ασχοληθείς με αξιόλογους ηθοποιους που άφηασν το σημάδι τους στον ελληνικό κινηματογράφο ασχολείσαι με μια ασήμαντη επειδή κατά τα δικά σου γούστα είναι όμορφη. Δηλαδή από εκεί κρίνεις την αξία ενός ηθοποιού. γελοιο υποκειμενο εισαι