ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΛΙΑΝΑ ΟΡΦΑΝΟΥ

Λιάνα Ορφανού
Γεννήθηκε 1932 στη Θεσσαλονίκη και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Ελληνικού και Εθνικού Ωδείου (Μιχ. Κουνελάκη-Θεόδωρου Τράγκα). Από το 1966 συγκρότησε δικούς της θιάσους.
Φιλμογραφία
Ο ταυρομάχος προχωρεί!.. (1963)
Τα παιδιά της Μανταλένας (1963)
Η κυρία του κυρίου (1962)
Γαμπρός για κλάματα (1962)
Πεζοδρόμιο (1962)[ξανθιά τροτέζα]
Ο Δήμος από τα Τρίκαλα (1962) [Λούλα]
Το παιδί της πιάτσας (1961) [Πέγκυ]
Μανούλα, θέλω να ζήσεις (1957)[Τζένη] 
Γκόλφω (1955)
Το στραβόξυλο (1952) [Καίτη]
Προ παντός ψυχραιμία (1951) [Λόλα]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

η Λιανα Ορφανου εχει φυγει απ'τη ζωη πολλα χρονια πριν, το διαβασα στη σελιδα ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στο facebook