ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΟΡΓΩ ΧΡΕΛΙΑ

Γοργώ Χρέλια
Γεννήθηκε στις 4 Δεκεμβρίου 1942. Κόρη του ηθοποιού Ρολάνδου Χρέλια, που ήταν θρυλική "φιγούρα" των μπουλουκιών και ξαδέλφη του Κώστα Χρέλια. Πρέπει να είχε γεννηθεί στον Άγιο Ανδρέα Μεσολογγίου. Πέθανε στις 13 Οκτωβρίου 2020.
Φιλμογραφία
Ο πειρασμός μιας παντρεμένης (1976)
Η γενιά των ηρώων (1969)
Η ώρα της δικαιοσύνης (1967) [Τερέζα Κολλαρίου]
Μίνι φούστα και καράτε (1967) [Τερέζα Κολλαρίου]
Δοκιμασία (1966) [Άννα Χατζηγιάννη]
Δεν πουλάω την καρδιά μου (1966)
Έχω δικαίωμα να σ`αγαπώ (1966) [Λίλιαν]
Κάνε τον πόνο μου χαρά (1966) [Ρόη Ζάννα]
Ο τετραπέρατος (1966)
Μαζί σου για πάντα (1966)
Η αρτίστα (1966)
Το σπίτι των ανέμων (1966) [Γιάννα Χατζηγιάννη]
Η τιμωρία (1965)
Τσακισμένη απ`την ορφάνια (1965) [Ντέπυ]
Πόνεσα πολύ για σένα (1964)
7 μέρες ψέματα (1963) [Νάνσι]
Οι τουρίστες (1963) [Ανέττα]
Δουλειές του ποδαριού (1962)
Ο Κλέαρχος η Μαρίνα και ο κοντός (1961)
Μήτρος και Μητρούσης στην Αθήνα (1960)[στο γήπεδο]
Τυφλός άγγελος (1960)
Ο θησαυρός του μακαρίτη (1959)
Το ξύλο βγήκε απ' τον Παράδεισο (1959)

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ζει η Γοργώ Χρέλια; Αν ναι που να βρίσκεται και τι να κάνει;

Ανώνυμος είπε...

Χθες την είδα στην ταινία "ο κλέαρχος η μαρίνα και ο κοντός".
Αν και δεν είχε πολλές και μεγάλες συμμετοχές σε ταινίες, ήταν σίγουρα ΠΟΛΥ γλυκιά κοπελίτσα, ίσως η ποιο "κουκλίτσα" του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου.
Σπάνια βλέπεις σήμερα τέτοιου είδους ομορφιά στις γυναίκες...

Ανώνυμος είπε...

ναι,ζει η Γοργω στη Καλλιτεχνουπολη μαζι με τον αδερφο της Μαριο και το γιο της...

Unknown είπε...

HTAN AΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΟΜΩΡΦΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΗΣ.

Unknown είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΟΡΓΩ ΘΑ ΜΙΝΗΣ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΓΕΙΑ ΤΗΝ ΟΜΩΡΦΙΑ ΣΟΥ.

Unknown είπε...

ζει πολυ αρρωστη

Unknown είπε...

Πράγματι,ήταν μια κούκλα!! Πολύ όμορφη!

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε 4/12/1942

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς πάσχει από κάποια μορφή οστεοαρθρίτιδας και είναι πλέον κατάκοιτη. Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, ζει στην Καλλιτεχνούπολη.

teoant198 είπε...

Πέθανε σήμερα δυστυχως

Χρυσούλα είπε...

Πέθανε σήμερα 13 Οκτωμβρίου 2020.