ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΙΛΙΑΣ ΛΑΜΠΡΙΔΟΥ

Ιλιάς Λαμπρίδου
Γεννήθηκε στο Μαλακάσι της Καλαμπάκας. Απόφοιτος της Δραματικής σχολής του θεάτρου Τέχνης Κάρολου Κουν το 1966.
Στο Κ.Θ.Β.Ε. έπαιξε: Με σκηνοθέτη & πρωταγωνιστή το Θάνο Κωτσόπουλο την ΚΟΡΔΕΛΙΑ «Βασιλιάς Ληρ» Σαίξπηρ, την ΑΝΤΙΓΟΝΗ «Φοίνισσες» Ευριπίδη, με σκηνοθέτη το Σπύρο Ευαγγελάτο την ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ «Φάουστ» Γκαίτε, την ΕΡΜΙΑ «Όνειρο καλοκαιριάτικης νύχτας» Σαίξπηρ, την ΙΟΥΛΙΕΤΑ «Ρωμαίος & Ιουλιέτα» Σαίξπηρ. Με το θίασο του Χρήστου Πολίτη έπαιξε την ΠΑΝΩΡΙΑ «Γύπαρις».
Με το ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ του Σπύρου Ευαγγελάτου έπαιξε: την ΑΡΕΤΟΥΣΑ «Ερωτόκριτος» Β. Κορνάρος, πρώτο γυναικείο ρόλο στα έργα «Επιτρέποντες» Μένανδρος, «Σακκάκι που βελάζει», «Ο Γάμος του Κουτρούλη» & πολλά άλλα. Στο ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ έπαιξε: την ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ «Τρωάδες» Ευριπίδης , την ΛΑΟΥΡΕΝΘΙΑ «Φουέντε όβε Χούνα» Λοπέ ντε Βέγκα , την ΕΥΑΝΘΙΑ «Φιάκας» Συμιτζής στον ομώνυμο ρόλο Κώστας Καρράς & πολλά άλλα. Έχει παίξει σε πολλές τηλεοπτικές σειρές: Ταξίδι», «Έγκλημα στο Ψυχικό», «Μυθιστόρημα των 4», «Είμαι ο Πρωθυπουργός», «Μαρία η Άσχημη» κ.α. Επίσης πρωταγωνίστησε σε πολλά θεατρικά έργα της σειράς «ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ» της ΕΡΤ.Διδάσκει το μάθημα της Υποκριτικής- αυτοσχεδιασμού στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή «Θεατρικά Δρώμενα ΙΑΣΜΟΣ» ΒΑΣΙΛΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ και στο Θεατρικό Εργαστήρι Βασίλης Διαμαντόπουλος. Επίσης διδάσκει και σκηνοθετεί στη θατρική ομάδα «Φίλων Λάκκας Αναβύσσου».

Φιλμογραφία
Κοντά σου γνώρισα την αγάπη (1969)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.iasmos.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια: