ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΑΛΙΚΗ ΖΑΒΕΡΔΙΝΟΥ

Αλίκη Ζαβερδινού
Γεννήθηκε 1938 στην Αθήνα και σπούδασε στις δραματικές σχολές Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν και Κωστή Μιχαηλίδη(αποφοίτησε το 1960) και στη Σχολή Χορού Τατιάνας Βαρούτη και Έλεν Τσουκαλά. Είχε παντρευτεί τον αδελφό του Δημήτρη Παπαμιχαήλ, Νίκο. Πέθανε τα Χριστούγεννα του 2013.
Φιλμογραφία
Το κορίτσι του λούνα παρκ (1968)
Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (1966) [Σταυρούλα]
Τερέζα (1963)
Οι αθώες (1961)

Κασσιανή (1960) [Κασσιανή]
Στην πόρτα της Κολάσεως (1960)
Όταν το μίσος κυβερνά (1959) [Άννα Μαρή]
Κέφι γλέντι και φιγούρα (1958) [Ζωίτσα]
Το μυστικό του πατέρα (1958)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Να συμπληρωσετε οτι η Αλικη Ζαβερδινου ειχε παντρευτει τον αδερφο του Δημητρη Παπαμιχαηλ Νικο και οτι η ηθοποιος πεθανε τα Χριατουγεννα του 2013 και κηδευτηκε στο Α νεκροταφειο Αθηνων....