ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΜΥΡΕΛΑ ΤΣΑΡΟΥ

Μυρέλα Τσάρου ή Τσάρα
Γεννήθηκε 1939 στα Τρίκαλα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Λυκούργου Σταυράκου στην Αθήνα. Διέκοψε τη σταδιοδρομία της νωρίς.
Φιλμογραφία
Οι ασυνείδητοι (1966) [Χρυσαυγή]
Το μυστικό μιας μητέρας (1966) [Τζένη Δεμίρη]
Προξενήτρα πράκτωρ 017 (1966)[Λέλα]
Το χρήμα ήταν Βρώμικο (1967) [Ειρήνη]
Αύριο (1966)
Ο μπαμπάς μου ο τεντυμπόυς (1966) [Πόπη]
Δοσατζού: Επιχείρησις γαμπρός (1966) [Λέλα]
Βάνα (1965)
Στη θύελλα του πάθους (1964)
Κόσμος και κοσμάκης (1964) [Μαίρη Καρτελή]
Τύφλα νά΄χει ο Μάρλον Μπράντο (1963)[Αντιγόνη]
Ο Καζανόβας (1963)
Μην είδατε τον Παναή; / Καταζητείται ο Βέγγος (1962) [Ασπασία]
Πρέπει να ζήσεις τίμια (1962) [Λίζα]
Ο Γολγοθάς μιας αθώας (1961)
Ερωτικά παιχνίδια (1960)
Χίλιες παρά μια νύχτες (1960)
Η λίμνη των στεναγμών / Η κυρα Φροσύνη και ο Αλή πασάς (1959)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΡΟΥ ΟΧΙ ΤΣΑΡΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΡΟΥ ΟΧΙ ΤΣΑΡΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΡΟΥ ΟΧΙ ΤΣΑΡΑ

KOSTAS είπε...

http://www.imdb.com/name/nm1516801/

http://90lepta.com/s2268.html

Ανώνυμος είπε...

H MYREΛΑ ΤΣΑΡΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΑΙΞΕ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ΄60 ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
'' Ο ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΛΑΙΔΗ ΤΣΑΤΕΡΛΥ'' ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΛΑΙΔΗ.

Unknown είπε...

ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΊΣΤΡΙΑ ΣΤΟΝ ΘΊΑΣΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ ΛΕΙΒΑΔΕ'Α ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΤΊΡΙΟ ΤΗΣ
ΟΔΟΎ ΚΑΝΆΡΗ 1 ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΊΑΣ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΆΚΙ,ΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΣΕ ΚΑΙ Η ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ.(1963-1968)