ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΡΩΤΑ

Κλεοπάτρα Ρώτα
Γεννήθηκε το 1950. Σπούδασε στη Δραματική σχολή του Κωστή Μιχαηλίδη. Εγκατέλειψε πολύ νωρίς τα καλλιτεχνικά κι έκανε οικογένεια.
Φιλμογραφία
Το μαύρο στάχυ (1968)
Ο Αριστείδης και τα κορίτσια του (1964) [Λίζα Δελαπόρτα]
Το σημάδι της Αφροδίτης / Μικρές Αφροδίτες (1963) [Χλόη]

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πως γεννήθηκε το 1950; Αφού το 1963 στην ταινία ο Αριστείδης κ τα κορίτσια του, ήταν περίπου 20 ετών.

Unknown είπε...

Το 1948 εχει γεννηθει.Ηταν συνμαθητρια της μητερας μου.

Unknown είπε...

*συμμαθητρια