ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΠΑΣ

Κώνσταντίνος Παππάς (Παπάς)
Γεννήθηκε στα Ιωάννινα 1911 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, από όπου αποφοίτησε το 1937. Από το 1934 έως το 1950, έλαβε μέρος σε 28 παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου.
Φιλμογραφία
Το κανόνι και τ΄αηδόνι (1968)
Έξω οι κλέφτες (1961) [Προκόπης Αδάμαντας]
Η φτωχούλα και το βασιλόπουλο (1960)
Η λίμνη των πόθων (1958)[Γιώργης] 
Κυλισμένοι στο Βούρκο (1955)
Το ποντικάκι / Το κορίτσι με τα λουλούδια (1954) [αστυνόμος]
Το σταυροδρόμι του πεπρωμένου (1954)
Καταδρομή στο Αιγαίον (1946)
Έρως και κύματα (1927)

Δεν υπάρχουν σχόλια: