ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΑΡΟΥΤΣΟΥ

Αγγελική Μπαρούτσου
Σύζυγος του ηθοποιού Κώστα Καρρά (παντρεύτηκαν το 1965) με τον οποίο είχε αποκτήσει έναν γιο τον Βασίλη που είναι δικηγόρος. Πέθανε στις 27 Δεκεμβρίου 2023.
Φιλμογραφία
Μπετόβεν και μπουζούκι (1965) [Ιουλία Ντολτσέτου]
Φτωχός αλλά τίμιος (1965)[Νίκη]
Λουίζα (1966) [Άννα]

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς απεβίωσε και θα κηδευτεί στις 29/12/2023