ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΣΠΥΡΟΣ ΜΟΥΣΟΥΡΗΣ

Σπύρος Μουσούρης
Γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στην Επαγγελματική Σχολή Θεάτρου. Γεννήθηκε το 1907 και πέθανε στις 5 Απριλίου 1965. Το 1944 έλαβε μέρος σε 3 παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου. Έλαβε μέρος σε πολλές ραδιοφωνικές εκπομπές. Στον κινηματογράφο, έγινε γνωστός ερμηνεύοντας το ρόλο του Αγησίλαου στην ταινία''Αλλοίμονο στους νέους'' (χράτσα, χρούτσα...). Δεύτερη σύζυγος υπήρξε η ηθοποιός Κρινιώ Παπά, με την οποία συγκρότησαν και θιάσους.
Φιλμογραφία
Συγχώρεσέ με αγάπη μου (1964)
Χωρίς ταυτότητα (1963) [Αντώνης Καρέλης]
Σταυραετοί (1963)

Νόμος 4000 (1962) [Αναγνώστου]
Ποτέ δε σε ξέχασα (1962) [πατέρας Κάτιας]
Αλλοίμονο στους νέους (1961) [Αγησίλαος]
Συνοικία το "όνειρο" (1961)
Ο δολοφόνος αγαπούσε πολύ... (1960)

Δεν υπάρχουν σχόλια: