ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Μαργαρίτα Παπαγεωργίου
Γεννήθηκε στις 26 Ιανουαρίου 1935 στο Νέο Φάληρο. Ήταν απόφοιτος της σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Το 1957 παντρεύτηκε τον πολιτικό μηχανικό Αλέκο Τσούχλο με τον οποίο έμεινε παντρεμένη για 15 χρόνια και μαζί απέκτησαν ένα γιο. Μετά το διαζύγιό της, ασχολήθηκε επαγγελματικά με την εσωτερική διακόσμηση χώρων. Πέθανε στις 24 Ιανουαρίου 2021.
Φιλμογραφία
Η θεία από το Σικάγο (1957) [Μαρία Μπάρδα]
Ο δράκος (1956) [Ρούλα "Μωρό"]
Τζο ο τρομερός (1955) [Νάντια]
Μαγική πόλις (1954) [Μαρία]
Χαρούμενο ξεκίνημα (1954) [Μαργαρίτα]
Κυριακάτικο ξύπνημα (1953) [Ειρήνη Λαμπρινού]


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η!

Ανώνυμος είπε...

Η Μαργαριτα Παπαγεωργιου γεννηθηκε το 1935 και σημερα ειναι 83 ετων.Το 1957 παντρευτηκε τον πολιτικο μηχανικο Αλέκο Τσούχλο με τον οποιο εμεινε παντρεμενη για 15 χρονια και μαζι απεκτησαν ενα γιο.Μετα το διαζυγιο της και μεχρι σημερα ασχολειται επαγγελματικα με την εσωτερικη διακοσμηση χωρων.

Ανώνυμος είπε...

Πέθανε 24 Ιανουαρίου 2021 και κηδεύτηκε στο Παλαιό Φάληρο

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με το ημερολόγιο 2021 του ΤΑΣΕΗ, γεννήθηκε 26/1/1935