ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΟΥΤΑ

Μαρία Καλουτά
Η Μαρία Καλουτά του Στεφάνου (Αθήνα, 1916- 29 Οκτωβρίου 2006), ήταν ηθοποιός, πρωταγωνίστρια και θιασάρχης. Στο θέατρο πρωτοεμφανίζεται το 1926 σε νεαρή ηλικία μαζί με την αδελφή της Άννα, με την οποία δημιουργούν τα περίφημα "Καλουτάκια" και συνεχίζουν την καλλιτεχνική πορεία μαζί για 40 χρόνια. Εμφανίστηκε σε ελληνικές κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές παραγωγές. Το 1967 παντρεύτηκε το νομικό σύμβουλο του Δήμου Αθηναίων Δημήτρη Κωνσταντόπουλο και εγκατέλειψε για πάντα το θεατρικό σανίδι. Τα τελευταία χρόνια ήταν κατάκοιτη. Πέθανε στις 29 Οκτωβρίου 2006. Κηδεύτηκε στο Α΄ Νεκροταφείο.
Φιλμογραφία
Τσιγγάνικο αίμα (1956)
Καπετάν Σκορπιός (1943)
Όταν ο σύζυγος ταξιδεύει (1938)[φιλενάδα]
Δόκτωρ Επαμεινώνδας (1937)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/
ΑΠΟ ΤΟ 
http://www.ishow.gr/

2 σχόλια:

DREAMER είπε...

Η Αννα και Μαρια Καλουτα πηγαν σχολειο στο Καλαμαρη Θεσσαλονικης. Το γνωριζω γιατι ηταν συμμαθητρια (μια απο τις δυο) με την γιαγια μου και κανανε παρεα στο σχολειο ολες μαζι. Δεν γνωριζω αν πραγματικα γεννηθηκαν στην Αθηνα η στην Θεσσαλονικη, παντως εζησαν πολλα χρονια στην Θεσσαλονικη. Απο τα παιδικα τους χρονια (ως μαθητριες) ηταν γνωστες ως τα Καλουτακια γιατι πεζαν ρολακια για να διασκεδαζουν τις φιλες και συμμαθητριες τους. Ηταν πολυ ταλαντουχες. Η Μαρια Καλουτα δεν επαιξε σε πολλες ταινιες και αποσυρθηκε απο τον χορο του θεατρου οταν παντρευτηκε. Σε αντιθεση με την Αννα που ελεγε στην γιαγια μου οτι ο αντρας μου ειναι το θεατρο, και πως μια ηθοποιος ειναι καλυτερα να μην παντρευεται για να μπορει να ειναι αφοσιωμενη και πιστη στο σανιδι.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ 1916 ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ