ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΚΑΤΙΑ ΛΙΝΤΑ

Κάτια Λίντα
Γεννήθηκε το 1929 στην Αθήνα. Αδελφή της ήταν η τραγουδίστρια Ροζαλίντα. Πέθανε στις 19 Σεπτεμβρίου του 2019.
Φιλμογραφία
Χαρούμενο ξεκίνημα (1954) [Λιάνα Αγγέλου]
Γυναίκες δίχως άντρες (1954) [Φραντσέσκα]
Η ωραία του πέραν (1953) [Ερμιόνη]
Βαφτιστικός (1952) [Κική Χαρμίδη]
Ο μεθύστακας (1950)

4 σχόλια:

THEMA είπε...

ΧΘΕΣ, ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ, ΕΚΗΔΕΥΘΗ ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΒΥΡΩΝΟΣ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, ΚΑΤΙΑ ΛΙΝΤΑ. (ΥΠΗΡΞΕ ΜΝΗΣΤΗ ΤΟΥ ΟΡΕΣΤΗ ΛΑΣΚΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑΣ (ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ, ΡΟΖΑΛΙΝΤΑΣ)

Unknown είπε...

Ξέρουμε χρονολογία γέννησης?

Ανώνυμος είπε...

Ήταν γεννημένη το 1929. Προφανώς πέθανε 19 Σεπτεμβρίου 2019, κάτι που θα ερευνήσω.

Ανώνυμος είπε...

Το πραγματικό της όνομα ήταν αυτο;
Γιατί από το 1954 και μετά εξαφανιστηκε