ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΑΝΝΑ ΙΑΣΩΝΙΔΟΥ

Άννα Ιασωνίδου
Ηθοποιός του κινηματογράφου και του θεάτρου. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1944. Ήταν υποψήφια Σταρ Ελλάς το 1964 (με το ψευδώνυμο «Βόρειος Ήπειρος») χωρίς να πάρει κάποιο τίτλο (κέρδισε η Κορίνα Τσοπέϋ). Τελείωσε το Αρσάκειο και στη συνέχεια φοίτησε στη Νομική Αθηνών.Όμως την κέρδισε το θέατρο που αγαπούσε από παιδί κι έτσι μπήκε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Αμέσως μόλις αποφοίτησε έπαιξε πρωταγωνίστρια στο θίασο Ντ. Ηλιόπουλου στο "Γκλόρια". Στη συνέχεια έκανε περιοδείες με τον σύζυγό της ηθοποιό Σπύρο Παππά (1928-2010),αδελφό του γνωστού τραγουδοποιού Λάκη Παππά και το θίασο τους σε όλη την Ελλάδα.
Φιλμογραφία
Η Αλίκη της σύγχρονης γενιάς (1973)
Στην Πόλη αγαπηθήκαμε (1972) [Σοφία]
Γύρω μας γκρεμίστηκαν όλα (1970)
Η ζωή μου στα χέρια σου (1970) [Κρινιώ]
Καλάβρυτα 1821 (1970) [Αϊσέ]
Για την τιμή και για τον έρωτα (1969) [Καίτη]
Μενούσης, Ο λεβέντης της Ηπείρου (1969) [Αναστασά]
Ένας κλέφτης με φιλότιμο (1968)
Μείνε κοντά μου αγαπημένε (1968)
Ο παλιάτσος (1968) [Φανή]
Άγρια πάθη (1967) [Ρηνιώ]
Αν μιλούσε το παρελθόν μου (1967) [Λίζα]
Ήθελε να γίνει Βασιλιάς (1967) [Φιλίτσα]
Κολωνάκι διαγωγή μηδέν (1967) [Λίζα]
Η μοίρα μας χτύπησε σκληρά (1966)
Ο αδελφός μου ο τρελάρας / Ο αδελφός μου ο λόρδος (1966) [Μάρθα Φαρνέζη]
Αιχμάλωτοι του πεπρωμένου (1966) [Ξανθούλα]
Δεν είμαι ατιμασμένη (1966) [Λιάνα]
Η έξοδος του Μεσολογγίου (1965)
Καημοί στη φτωχογειτονιά (1965)[Αγνώ Αισώπου]
Κλαίω και σ`αναζητώ (1965) [Λένα]
Ο μεγάλος όρκος (1965)
Ο όρκος του νεκρού αδελφού (1965) [Αρετή]
Όταν σημάνουν οι καμπάνες (1965) [Άννα]
Του χωρισμού ο πόνος (1965) [Μαριάννα]
Φτωχολογιά (1965)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://documents.tips/documents/-563e0c425503464e708b5048.html

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1944. Τελείωσε το Αρσάκειο και στη συνέχεια φοίτησε στη Νομική Αθηνών.Όμως την κέρδισε το θέατρο που αγαπούσε από παιδί κι έτσι μπήκε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Αμέσως μόλις αποφοίτησε έπαιξε πρωταγωνίστρια στο θίασο Ντ. Ηλιόπουλου στο "Γκλόρια". Στη συνέχεια έκανε περιοδείες με τον σύζυγό της ηθοποιό Σπύρο Παππά (αδελφό του γνωστού τραγουδοποιού Λάκη Παππά) και το θίασο τους σε όλη την Ελλάδα.

Alex είπε...

Λατρεμένη.Ηταν το κάτι άλλο εκείνη την εποχή.Την είχα γνωρίσει στη Νομοκη

Θεοφιλος είπε...

Λατρεμενη.

Κανναβος Χρηστος είπε...

Χρόνια πολλά,Άννα!Με υγεία και ευτυχία!