ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΚΑΚΙΑ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Κάκια Κοντοπούλου
Γεννήθηκε στην Κυπαρισσία Μεσσηνίας και σπούδασε στη Σχολή Μουσικού Θεάτρου Τάκη Μουζενίδη. Έχει συνεργαστεί στο μουσικό θέατρο Ακροπόλ, για περισσότερα από 15 χρόνια ίσως, με μεγάλα ονόματα της γενιάς της όπως η Σοφία Βέμπο, ο Κώστας Χατζηχρήστος και ο Βασίλης Αυλωνίτης. Δεν έχει παιδιά αν και τα αγαπάει πολύ και ο σύζυγός της δε ζει πια. Είχε γίνει κουμπάρα στον αρραβώνα του Κώστα Βουτσά και της Σπεράντζας Βρανά. Το 2012 έκανε μια πολύ σημαντική δωρεά στον τόπο καταγωγής της , ένα ασθενοφόρο με κινητή μονάδα χειρουργείου..
Φιλμογραφία
Αλύγιστη στη ζωή (1964) [Μαίρη]
Μια εβδομάδα στον παράδεισο (1964)
Τρίτη και 13 (1963)
Ζητείται τίμιος (1963) [Ελένη]
Ο διάβολος και η ουρά του (1962)
Καπετάνιος για κλάματα (1961)
Μια του κλέφτη... (1960)
Η μουσίτσα (1959)
Το κορίτσι της γειτονιάς (1954) [χορεύτρια]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: