ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΧΛΗΣ

Μιχάλης Μπούχλης
Ηθοποιός και σκηνοθέτης θεατρικών παραστάσεων. Γεννήθηκε στα Χανιά το 1917  και σπούδασε στις δραματικές σχολές του Γιαννούλη Σαραντίδη και του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν (αποφοίτησε το 1944). Από το 1950 έως το 1962 έλαβε μέρος σε 30 παραστάσεις του Εθνικού θεάτρου ενώ σκηνοθέτησε 7. Πέθανε το 1995.
Φιλμογραφία
Καραγκιόζης ο αδικημένος της ζωής (1959) [Πέτρος Παπαδόπουλος "Χαραμοφάης" (Πίτερ Πάπας)]
Όσο υπάρχουν γυναίκες (1959)[Απόστολος Κουδούνας ή Φιγκαρώ, κουρέας]
Ο θείος της Βιολέτας (1957) [Αλέκος]
Έχει θείο το κορίτσι (1957) [Αλέκος Δελάτος]

Η δούκισσα της Πλακεντίας (1956)
Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας (1955)
Κόκκινα τριαντάφυλλα (1955)
Τα τρία μωρά (1955) [Μπάμπης Μανδαρόπουλος]
Το κορίτσι της γειτονιάς (1954)
Χαλιμά (1954)

2 σχόλια:

Alex είπε...

Από την τους καλύτερους,όχι μόνο ηθοποιούς αλλά και σκηνοθετες

Giomar είπε...

"Εχει θειο το κορίτσι" και "O θειος της Βιολετας" ειναι η ιδια ταινία και ειχε το ρόλο του Φλώρου......μην ανεβαζετε οτι να 'ναι