ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΜΙΜΗΣ ΘΕΙΟΠΟΥΛΟΣ

Μίμης Θειόπουλος
Γεννήθηκε στις 12 Απριλίου 1929. Ερμήνευε πάντα πολύ μικρούς ρόλους στις ταινίες που συμμετείχε, ενώ στις βιντεοταινίες που έπαιξε έπαιξε περισσότερο. Ήταν πετυχημένος στιχουργός και συνδέθηκε πολύ με τον Τόλη Βοσκόπουλο, αφού ήταν αυτός που έγραψε τους στίχους στις μεγάλες του επιτυχίες ''Πριν χαθεί το όνειρό μας'', ''Αποκοιμήθηκα'',, ''Οι αναμνήσεις'' κλπ ενώ συνεργάστηκε με μεγάλους συνθέτες, όπως με τους Χατζηνάσιο, Ζαμπέτα, Κατσαρό, Παπαδημητρίου, Νικολόπουλο κλπ . Στις 8 Απριλίου 2010 άφησε την τελευταία του πνοή, αφού τον παρέσυρε μια μηχανή στη λεωφόρο Αλεξάνδρας και κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Ζωγράφου.
Φιλμογραφία
Πολιτικη κουζίνα (2003) [Θωμάς]
Αιώνιος φοιτητής (2001)
Ο χαρτοπαίκτης (1990)

Η μάνα της φόνισσας (1989)
Η εκδίκηση του πατέρα (1989) [Βίκτωρ Ανθόπουλος]
Οι ομοφυλόφιλοι (1988)
Παλικάρι στα θρανία (1987)
Ράκος Νο 14 και ο πρώτος μπουνάκιας (1986) [Αντωνίου]
Έλα να... αγαπηθούμε ντάρλινγκ (έλα να γυμνωθούμε ντάρλινγκ) (1986)
Μάθε παιδί μου μπάσκετ (1986)
Ο προφήτης με την πυρηνική κεφαλή (1985)
Όταν οι ρόδες χορεύουν (1984)
Καμικάζι αγάπη μου (1983)
Ο Πούσκας των Πετραλώνων (1972)
Μαριχουάνα stop! (1971)
Η ταξιτζού (1970)
Για την αγάπη του παιδιού μου (1963)
Ο αδελφός μου ο τροχονόμος (1963)
Ο διαιτητής (1963)
Οι τρεις σωματοφύλακες (1962)
Τέρμα τα δίφραγκα (1962)[Λελέκος, οδοντίατρος]
Μερικοί το προτιμούν κρύο...(1962)
Δράκουλας και σία (1959)
Ο θείος από τον Καναδά (1959)[αστυνομικός]
Γκολ στον έρωτα (1954)[Λελές]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είχε γεννηθεί το 1927.

Ανώνυμος είπε...

E

Ανώνυμος είπε...

Σκοτωθηκε απο μια μηχανη που τον παρεσυρε στην Λεωφορο Αλεξανδρας..Ο θανατος του περασε στα ψιλα επειδη δεν ειχε επαφες πλεον με το καλλιτεχνικο κυκλωμα.Κηδευτηκε στο νεκροταφειο Ζωγραφου.

Unknown είπε...

''ΓΚΟΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ '' [Λελες] ΘΑΝΟΣ 08/05/16

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ