ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΝΙΚΗ ΤΣΙΓΚΑΛΟΥ

Νίκη Τσιγκάλου-Ράπτη
Η Νίκη Τσιγκάλου - Ράπτη γεννήθηκε στο χωριό Άθυτος της Κασσάνδρας στη Χαλκιδική, όπου και έζησε τα παιδικά της χρόνια. Τα εφηβικά και τα νεανικά τα πέρασε στη Θεσσαλονίκη. Εκεί ολοκλήρωσε τις σπουδές της.
Είναι ηθοποιός και ασχολείται με το γράψιμο. Έχει βραβευτεί το 1993 απ' το υπουργείο Πολιτισμού για ένα παιδικό θεατρικό της έργο κι έχει πάρει διακρίσεις και σε άλλα θεατρικά της. Διηγήματά της έχουν δημοσιευτεί στη «Φιλολογική Πρωτοχρονιά», τη «Νέμεση» και τη «Ραδιοτηλεόραση», καθώς και σχόλιά της στον Τύπο.
Εχει εκδώσει ένα μυθιστόρημά της με τίτλο «Η θηλιά». Το βιβλίο «Με σημαδεμένα χαρτιά» είναι το δεύτερο που εξέδωσε.

Φιλμογραφία
Ισιδώρα (1975)
Αιχμάλωτοι του μίσους (1972)

Ερωτική συμφωνία (1972)
Η κρεββατομουρμούρα (1971)[Κικίτσα]
Ερωτομανείς (1971) [Στέλλα]
Conflict of emotions / Αδιέξοδο (1970) [Στέλλα] 
Οι γενναίοι του Βορρά (1970) [Αθηνά Παραμανίδου]
Ο Νταβέλης (1969)
Ο φακίρης Σταμάτης Κόκορας (1969) [Καίτη]
Ο δραπέτης (1967) [Φωτούλα]
Σύντομο διάλειμμα (1966)[ηθοποιός]
Έρωτας στην καυτή άμμο (1966) [Φωτούλα]
Το μπλόκο (1965)
Ξαναγύρισε κοντά μου (1965)[Λιάνα Λαζανίδη]

Τα δάκρυά μου είναι καυτά (1964)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.rizospastis.gr/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έχει επίσης έναν μικρό ρόλο στην ταινία ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΤΑ.