ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΒΙΒΕΤΑ ΤΣΙΟΥΝΗ

Βιβέτα Τσιούνη
Γεννήθηκε στις 22 Μαρτίου 1934. Σπούδασε στη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου, μαζί με Βουγιουκλάκη, Παπαμιχαήλ, Στυλιανοπούλου, Δέσποινα Νικολαίδου κλπ. Από το 1955 έως το 1993 έλαβε μέρος σε 35 παραστάσεις του Εθνικού θεάτρου. Πέθανε στις 13 Μαίου 2019.
Φιλμογραφία
Ο θαυματοποιός (1969)
Ξεχασμένοι ήρωες (1966)
Και οι 14 ήταν υπέροχοι (1965)
Αμφιβολίες (1964) [Λένα Κορωνέλου]
Αυτό το κάτι άλλο! (1963) [Έλλη Σπαρτάλη]
Μικροί και μεγάλοι εν δράσει... (1963) [Ελίνα Ζορμπά]
Οργή (1962) [Τερέζα Βενιέρη]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://eliaserver.elia.org.gr:8080/LSelia/images_View/1E31.136.JPG

2 σχόλια:

Χρυσούλα είπε...

Πέθανε η ηθοποιός Βιβέτα Τσιούνη η κηδεία της έγινε στις 6 Μαϊου 2019 στο Πρώτο Νεκροταφείο σε στενό οικογενειακό κύκλο.

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ 22 ΜΑΡΤΙΟΥ