ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΚΩΣΤΑΣ ΠΙΤΣΙΟΣ

Κώστας Πίτσιος
Ηθοποιός, σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός ταινιών. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1931 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, από όπου αποφοίτησε το 1957. Εγκατέλειψε τη σταδιοδρομία του και ασχολήθηκε με τη σκηνοθεσία και την παραγωγή. Εργάστηκε ως διευθυντής παραγωγής και το 1975 ίδρυσε με το διευθυντή φωτογραφίας Νίκο Καβουκίδη την εταιρεία Telefilm, επιχείρηση παραγωγής ντοκιμαντέρ και διαφημιστικών σποτ. Πρώτη σύζυγός του υπήρξε η ηθοποιός Μάρθα Βούρτση και δεύτερη η ηθοποιός Εύα Φρυδάκη. Πέθανε στις 29 Αυγούστου 2023.
Φιλμογραφία
Στη θύελλα της μεγάλης αγάπης (1972)
Ληστεία στην Αθήνα (1969)
Δάκρυα οργής (1967)

Μιράντα αγάπη μου (1966)
Η φωνή μιας αθώας (1965)
Η δική σου μοίρα με σέρνει (1964)[Κώστας Γκαβότσος, ναυπηγός και φίλος του Αλέξη Βιτάλη]
 
Τα δάκρυά μου είναι καυτά (1964)
Ο εφιάλτης μου (1964) [Αλεξίου]
Άπονη ζωή (1964) [Τέλης]

Ο εαυτούλης μου (1964)
Κουράστηκα να σ΄ αποκτήσω (1963)
Ο μπαμπάς μου κι εγώ (1963) [Ντιντής]

Ορφανή σε ξένα χέρια (1962) [Μάνος Παπαδημητροπουλακάκης]
Προδομένη αγάπη (1962)[Κλέαρχος]
Το ραντεβού της Κυριακής (1960)

Δεν υπάρχουν σχόλια: