ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΔΗΣ

Βαγγέλης Βουλγαρίδης
Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 4 Αυγούστου 1942 (αλλού αναφέρεται το 1940). Έπαιξε σε λίγες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου ενσαρκώνοντας ρόλους "ζεν πρεμιέ". Τη δεκαετία του '60 είχε αξιόλογη πορεία στο θέατρο. Επίσης συμμετείχε σε δυο τηλεοπτικές σειρές, ενώ ήταν παρουσιαστής στην εκπομπή ''Λούνα παρκ''. 
Φιλμογραφία
Ταγκό 2001 (1973) [Ιωακείμ]
Το νυφοπάζαρο (1969)
Κλεμμένη αγάπη (1966) [Μιχάλης]
Εγωισμός (1964) [Γιώργος]
Το δόλωμα (1964) [Μίλτος]
Τα παλιόπαιδα (1963) [Άλκης]

Μερικοί το προτιμούν κρύο... (1962) [Γιώργος]
Νόμος 4000 (1962) [Γιώργος Αναγνώστου]
Κατήφορος (1961) [Πέτρος Κυριαζόπουλος]
Νύχτες στο Μιραμάρε (1960) [Δημήτρης Αντωνίου]
Το αμαξάκι (1956)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλος ηθοποιος συμπαθεστατος αν και ποτε δεν επαιξε πρωταγωνιστικους ρολους αφησε το στιγμα του ειδικα στη νεολαια της εποχης!