ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΝΙΝΗ ΤΖΑΝΕΤ

Νινή (Δέσποινα) Τζανέτ
Αναφέρεται και ως Νινή Τζάνετ. Αδελφή των ηθοποιών Αλέκου, Άννας και Κάσσης Τζανετάκου. Γεννήθηκε στις Βρύσες Χανίων το 1935 και απέκτησε άδεια άσκησης επαγγέλματος ηθοποιού έχοντας εμφανιστεί με την αδελφή της Άννα ("Τζάνετ σίστερς") σε βαριετέ. Υπηρέτησε την επιθεώρηση. Πέθανε στις 9 Αυγούστου 2021.
Φιλμογραφία
Εφοπλιστής με το ζόρι (1971) [Έλενα Καρνέζη]
Τρελά κορίτσια απίθανα αγόρια (1970)
Ένα έξυπνο έξυπνο... μούτρο (1965) [Νανά]
Φωνάζει ο κλέφτης (1965) [Λέλα Παπαδοπούλου]
Ο Ιππόλυτος και το βιολί του (1963) [Τασία]

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απεβίωσε την Δευτέρα 08/08/2021.

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με την εγκυκλοπαίδεια του Θόδωρου Έξαρχου, γεννήθηκε το 1938. Η δε αδερφή της η Κάσση, ήταν δίδυμη με την Άννα, διότι είχαν γεννηθεί και οι δυο το 1935. Η Άννα έφυγε το 1981.