ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΒΟΥΛΑ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ



Γεννήθηκε στην Καβάλα
το 1935 και πέθανε στην ίδια πόλη, το 2015. Σπούδασε θέατρο στη σχολή του Καρόλου Κούν. 
Φιλμογραφία
Σ`έχω πάντα στην καρδιά μου (1967) [Καίτη]
Νυχτοπερπατήματα (1964)
Ο λαγοπόδαρος (1964) [Ντίνα]
Το γέλιο βγήκε απ' τον παράδεισο (1963) [Λίζα Χαριτίδου]
Η εκδίκησις του καβαλάρη (1962)
Το σπίτι της ηδονής (1961) [Μιράντα]

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Βούλα Αβραμίδου γεννήθηκε το 1935 στην Καβάλα και πέθανε στην Καβάλα το 2015.Σπούδασε θέατρο στη σχολή του Καρόλου Κούν.

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη για την επισήμανση.Στο βιογραφικό δεν διευκρινίζεται ότι έφυγε από τη ζωή το 2015.

Ανώνυμος είπε...

Το σπίτι της ηδονής (1961)Βούλα Αβραμίδου[Γαλάτεια]

Ανώνυμος είπε...

Συνεργασίες με το ΚΘΒΕ. Επαιξε στα έργα :
. Συρανό ντε Μπερζεράκ / Ροστάν Εδμόνδος (Συγγραφέας) / Μιχαηλίδης Κωστής (Σκηνοθεσία) - Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών - Κεντρική Σκηνή (01/12/1968)

. Οιδίπους τύραννος / Σοφοκλής (Συγγραφέας) / Κωτσόπουλος Θάνος (Σκηνοθεσία) - Καβάλα, Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων (20/07/1968)

. Αιχμάλωτοι / Παλαιολογοπούλου Άντα Ν. (Συγγραφέας) / Κωτσόπουλος Θάνος (Σκηνοθεσία) - Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών - Κεντρική Σκηνή (14/12/1967)