ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΟΡΑΣ

Γεώργιος Φόρας
Ο Γεώργιος Φόρας γεννήθηκε το 1937 στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Οι γονείς του όμως είχαν γεννηθεί και μεγαλώσει στην Ελλάδα, η μητέρα του στην Αγιάσο της Λέσβου και ο πατέρας του στους Ολύμπους της Χίου. Ξεκίνησε την ως ηθοποιός το 1959 και συνέχισε μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1970 παίζοντας δίπλα σε μεγάλα ονόματα άλλες φορές ως πρωταγωνιστής και άλλες σε δεύτερους ρόλους. Εγκατέλειψε τον κινηματογράφο λόγω οικονομικών προβλημάτων. Συνέχισε την καριέρα στην Ολυμπιακή Αεροπορία, διατελώντας Διευθυντής σε σταθμούς του εξωτερικού και του Τμήματος Εξυπηρέτησης των Ιδιωτικών Αεροσκαφών μέχρι την συνταξιοδότησή του. Κρατούσε επαφή και φιλικές σχέσεις με όλους τους ηθοποιούς που ξεκινήσανε μαζί και ιδιαιτέρως με την Μελίνα Μερκούρη. Πέθανε έπειτα από πολυετή μάχη με τον καρκίνο στις 13 Ιουλίου του 1996.
Φιλμογραφία
Συνομωσία στη Μεσόγειο (1975) [Γιώργος Φωκάς]
Κατάσκοποι στο Σαρωνικό (1968)
Ουδείς αναμάρτητος (1967)
Είμαι μάνα και πονώ (1966)
Δοσατζού: Επιχείρησις γαμπρός (1966)
Καημοί στη φτωχογειτονιά (1965)[Σωτήρης]
Μας ενώνει ο πόνος (1964) [Τάκης]
Για λίγη στοργή (1963)
Δεσπω (1962) [Νάσος]
Never on Sunday [Ποτέ την Κυριακή] (1960)
Πόθοι στα στάχια (1960) [Γιώργος]
Το γεφύρι του πεπρωμένου (1960) [ο αδερφός της Ζωής]
Μπουμπουλινα (1959)
Να ζήσουν τα φτωχόπαιδα (1959) [Βαγγέλης]
Απαγορευμένη αγάπη (1958)
Γερακίνα (1958) [Λιάκος]
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: