ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ΜΑΡΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΗ - ΒΕΜΠΟΥ

Μαρία Βούλγαρη - Βέμπου
Γεννήθηκε στις 11 Ιουνίου 1931 στην Αθήνα. Σύζυγός της υπήρξε ο Ανδρέας Βέμπος αδελφός της Σοφίας Βέμπο, με τον οποίο παντρεύτηκε το 1960 και απέκτησαν δυο γιους, το 1963 και 1966. Απόφοιτος της σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Πρώτη της εμφάνιση στο θέατρο ήταν το 1952 στη παράσταση ''Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας''. Έλαβε μέρος σε λίγες κινηματογραφικές ταινίες ερμηνεύοντας δεύτερους ρόλους. Πέθανε στις 30 Μαρτίου 2021.
Φιλμογραφία
Ο αλύγιστος (1968)
Ο ατσίδας (1962) [Βούλα Μαυροφρύδη]
Δουλέψτε για να φάτε / Χαραμοφάηδες (1961) [Κλειώ]
Έξω οι κλέφτες (1961) [Τριανταφυλλιά Αδάμαντα]
Το έξυπνο πουλί (1961) [Ηρώ Δαλέζη]
Σαρακατσανισσα (1959)[Αγγέλα, αποπλανημένη μητέρα από τον Δήμο Σκαφίδα]
Ο δρόμος με τις ακακίες (1956)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεννηθηκε το 1931 στην Αθηνα.Συζυγος της υπηρξε ο Ανδρεας Βεμπος αδελφος της Σοφιας Βεμπο.

teoant198 είπε...

Πέθανε στις 30 Μαρτίου του 2021 και κηδευτηκε στο Α Νεκροταφείο

troktiko είπε...

31/3/21 η κηδεια. 27/3/21 ο θανατος

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε 11 Ιουνίου 1931