ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

ΚΑΙΤΗ ΘΕΟΧΑΡΗ

Καίτη Θεοχάρη (Χλόη)
Γεννήθηκε στην Ξάνθη το 1948. Ηθοποιός και τραγουδίστρια. Παντρεμένη με τον μουσικό παραγωγό Σπύρο Ράλλη. Σε κάποιες ταινίες εμφανίστηκε ως Καίτη Χλόη. Πήγε να ξεπεράσει σε ''γυμνά'' την Ζέτα Αποστόλου, αλλά δεν τα κατάφερε. Πέθανε τον Ιούλιο του 2022.
Φιλμογραφία
Ερωτικές στιγμές (1972)
Παιδί μου, αγάπη μου (1969) [Καίτη]
Στη ζωή μαζί σου πόνεσα (1968) [Μαίρη]
Υπόθεσις Ερμής (1968)
Άκρως απόρρητο (1967)
Τρούμπα 67 (1967) [Ρίτα]
Ματωμένη Γη (1967) [Μαρία]
Μαζί σου για πάντα (1966)
Ο αδελφός μου ο τρελάρας / Ο αδελφός μου ο λόρδος (1966) [Λένα]
Το παραστράτημα της ορφανής (1966)
Γαβριέλα, η αμαρτωλή της Αθήνας (1966)
Ο μπαμπάς μου ο τέντι μπόις (1966)
Ούτε μιλάει ούτε λαλάει (1966)
Καημοί στη φτωχογειτονιά  (1965)[Ειρήνη]ΩΣ ΧΛΟΗ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://diskoryxeion.blogspot.bg/

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αλλάξτε την φωτογραφία, δεν είναι αυτή η ηθοποιός Καιτη Θεοχάρη! Τι παραπλανατε έτσι τους αναγνώστες; αν δεν γνωρίζετε ποια είναι η Καίτη Θεοχάρη, μάθετε πρώτα κι ύστερα να δημοσιεύετε τις σωστές φωτογραφίες!

KOSTAS είπε...

ΠΑΡΑΠΛΑΝΑΜΕ?????????? ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ !!!!!! ΓΙΑ ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΔΟΥΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΟΧΑΡΗ!!!...

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε το 1948 και ήταν παντρεμένη με τον μουσικό παραγωγό Σπύρο Ράλλη.

Ανώνυμος είπε...

Έφυγε τον Ιούλιο του 2022, όπως ενημέρωσε η ανηψιά της Ντίνα Βακαλό, το ΣΕΗ και το Σπύρο Μπιμπίλα που το ανακοίνωσε.

Ανώνυμος είπε...

Στην ταινία στουρναρα 288, την Ερατώ κολιοδημα δεν την ερμηνεύει η καιτη Θεοχάρη, αλλά η Κυβέλη Θεοχάρη. Πως θα μπορούσε άλλωστε, αφού ήταν μόλις 10 ετών όταν γυρίστηκε η ταινία. Διορθώστε το και επίσης να αναφέρετε ότι έφυγε τον Ιούλιο του 2022