ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

ΑΝΝΑ ΒΕΝΕΤΗ

Άννα Βενέτη
Ηθοποιός και σκηνοθέτης. Γεννήθηκε το 1937. Ήταν βοηθός σκηνοθέτη σε 10 παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου από το 1985 έως και το 1991. Επίσης έλαβε μέρος σε πολλά έργα στο ραδιόφωνο. Υπήρξε σύζυγος του ηθοποιού Κώστα Μπάκα (1926 - 2003). Πέθανε στις 6 Σεπτεμβρίου 2014.
Φιλμογραφία
Όταν σημάνουν οι καμπάνες (1965)
Ένα παιδί χωρίς όνομα (1964) [Μαρίνα]
Αμόκ 1963 [Άννα]
Σε ποιον να πω τον πόνο μου (1964)

Δεν υπάρχουν σχόλια: