ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ΠΑΡΙΣ ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ (ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ)

Πάρις Αλεξάντερ
Ο Πάρις Μοσχόπουλος-Αλεξάντερ γεννήθηκε το 1932 στην Αθήνα (Παγκράτι) και μόλις τελείωσε το Γυμνάσιο πήγε στην Αμερική. Σπούδασε ηθοποιός στη Νέα Υόρκη και μετά εγκαταστάθηκε στο Λος Άντζελες. Επέστρεψε συμμετέχοντας στη ταινία της Φοξ "Συνέβη στην Αθήνα" στην οποία υποδύθηκε τον αδελφό του ολυμπιονίκη μαραθωνοδρόμου Σπύρου Λούη. Πρωταγωνίστησε στις ταινίες "Η νύφη το σκασε" 1962, "Αμφιβολίες" 1964, "Όχι κύριε Τζόνσον" 1965, "Όταν τα ψάρια βγήκαν στη στεριά" 1967 και σε άλλες. Πέθανε στις 26 Μαρτίου 2016.
Φιλμογραφία
Κατάσκοποι στο Σαρωνικό (1968)
Όταν τα ψάρια βγήκαν στη στεριά (1967) [Φρεντ]
Έρωτες στη Λέσβο (1967) [Τζίμι Άντονι]
Ο 13ος (1967) [Δημήτρης Μπούμας]
Γεύση από έρωτα (1966) [Άλεκ]
Όχι,.. κύριε Τζόνσον (1965) [Τζον Τζόνσον]
Αμφιβολίες (1964) [Αντώνης Κορωνέλος / Φραγκιάς]
Αλίκη (1963)
Η νύφη τό σκασε... (1962) [Δημήτρης]
Συνέβη στην Αθήνα (1962) [Νίκος Λούης]
ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://liberopoulos.gr/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πεθανε στις 25/26 μαρτιου 2016 σε ηλικια 84 ετων