ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΡΡΑ

Ματίνα Καρρά
Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1944. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη το 1965. Έχει ''δανείσει'' τη φωνή της σε πολλούς ήρωες κινουμένων σχεδίων που έχει προβάλει η τηλεόραση, όπως ''Κάντυ-Κάντυ'', ''Dragon Ball'',''Χάιντι'', ''Μικρή Λουλού'', ''Πίπη η φακιδομύτη'', ''Η Μαρία της γειτονιάς'', ''Η Μαρία Σιμένα,''Η Μαρουλίτσα'', ''Η Χιονάτη'', ''Η Εσμεράλντα'' κλπ και έχει λάβει μέρος ως αφηγήτρια σε πάρα πολλά παιδικά παραμύθια, βιβλία, παιδικές ιστορίες και σε DVD. Επίσης έχει λάβει μέρος σε πολλές παιδικές σειρές του ραδιοφώνου όπως και σε παιδικές παραστάσεις στο θέατρο. Σύζυγος του ηθοποιού Γιώργου Γεωγλερή και μητέρα του ηθοποιού Σαράντου Γεωγλερή.
Φιλμογραφία
Ο αρχοντοχωριάτης (1977)
Άννα Λουκάστα (1977)
Αγριόπαπια (1977)
Το άνθος του κάκτου (1977)
Ο βασιλικός (1976)
Ζωή χωρίς χαμόγελο (1971)
Όταν ήμουν 16 χρονών (1970)
Πληγωμένα νιάτα (1969)
3 τρελλοί για δέσιμο (1969) [Λίζα Στεφανίδου]
Πρελούδιο (1968)
Για μια τρύπια δραχμή (1968)
Ο σατράπης (1968) [Ντίνα]
Ο σατράπης (1967)
Οι άγγελοι της αμαρτίας (1966)
Δοκιμασία (1966) [Βίκυ Μακρή]
Κάλλιο πέντε και στο χέρι (1965) [Κλαίρη Κωνσταντινέα]
Ο μεγάλος όρκος (1965)
Περάστε την πρώτη του μηνός (1965) [Ελένη]
Θα σε κάνω βασίλισσα (1964) [Ειρήνη]
Η γέφυρα της ευτυχίας (1964)
Τα 201 καναρίνια (1964) [Καίτη]
Καπετάνιος για κλάματα (1961)

Δεν υπάρχουν σχόλια: