ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

ΠΑΝΟΣ ΒΕΛΙΑΣ

Πάνος Βέλιας ή Βέλλιας (Βελισσαρόπουλος)
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1939. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη το 1965. Επίσης σπούδασε τηλεόραση και δημοσιογραφία στη Ρώμη. Υπήρξε σύζυγος της ηθοποιού Μαίρης Χαλκιά. Πέθανε στην αφάνεια το 2009 και κηδεύτηκε στη Βοιωτία.
Φιλμογραφία
Θανάσης, ο αισιόδοξος (1989) [Λέανδρος Μαστραπάς]
Ο Θανάσης στη χώρα του "ΘΑ"... (1988) [Ντίμης Τάμπανος]
Νεφέλη (1982)
Κορόιδο Ρωμιέ!.. (1981) [Λάμπης]
Ο Κος ΕΞΟΥΣΙΑΣ (1980)
Ο ποδόγυρος (1980)
Μονά... ζυγά δικά μου... (1979)
Συμμορία εραστών (1972) [Γιάγκος Μαρμαρινός]
Τι 30... τι 40... τι 50... (1972) [Φίλιππας Καρυώτης]
Κακός, ψυχρός και ανάποδος (1969)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: