ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ΕΛΕΝΗ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ

Ελένη Μαυρομάτη
Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 2 Ιουλίου 1943 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Κ. Μιχαηλίδη από όπου αποφοίτησε το 1963. Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο το 1963 στο έργο "Ήταν ένα κουτό κορίτσι" με τον θίασο Τζ. Καρέζη.
Φιλμογραφία
Γάμος στο περιθώριο (1989) [Ελένη Στεφανίδη]
Ένα τανκς στο... κρεββάτι μου (1975) [Ελένη]
20 γυναίκες κι εγώ (1973) [Φανουρία Φιλίππου]
Τέντυ μπόυ... αγάπη μου (1965) [Ρένα Ματσακούλη-Παναγιωτίδου]
Δις διευθυντής (1964) [Διδώ]
Προδομένη αγάπη (1962) [Λένα]
Ποια είναι η Μαργαρίτα (1961)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επαιζε και στην σειρα Ονειροπαρμενος.

nektarios είπε...

Και σε ένα επεισόδιο της σειράς ''Ακρως οικογενειακόν''.

Ανώνυμος είπε...

Επαιξε στο Λαβ Σορυ

KARDAS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Κανναβος Χρηστος είπε...

Χρονια πολλά και χαρούμενα!