ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΑΓΚΑΣ

Δημήτρης Λιάγκας
Γεννήθηκε στη Λάρισα στις 26 Ιουνίου 1944. Αποφοίτησε από τη σχολή του Εθνικού θεάτρου το 1968.
Φιλμογραφία

Ο κατατρεγμένος (1966)
Ένας χίππυς με τσαρούχια (1970)
Η θεία μου η χίπισσα (1970)
Ο παρθενοκυνηγός (1980)


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

επίσης έπαιξε στην ταινία με τον στάθη ψάλτη ο ΕΡΑΣΤΗΣ 1980

Unknown είπε...

ΝΑΙ,ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟ 1980 ΑΛΛΑ ΤΟ 1989

Ανώνυμος είπε...

Στα "Τρελά κανάλια" του 1987 έκανε το Σταμάτη τον ατζέντη