ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΚΙΜΩΝ ΣΠΑΘΟΠΟΥΛΟΣ

Κίμων Σπαθόπουλος
Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1904.
Ήταν μακιγιέρ σε πάμπολλες κινηματογραφικές ταινίες. Σε κάποιες έλαβε μέρος ερμηνεύοντας πολύ μικρούς ρόλους ενώ σε κάποιες έκανε το ντεκόρ, ήταν σκηνοθέτης, βοηθός σκηνοθέτη, καλλιτεχνικός διευθυντής και σεναριογράφος. Πέθανε το 1990.
Φιλμογραφία

Οι προστάτες (1973)
Καταιγίδα (1965)
Ο άχρηστος της κοινωνίας (1965)
Για το ψωμί και τον έρωτα (1959)
Ζάλογγο το κάστρο της λευτεριάς (1959)
Λύγκος ο λεβέντης (1959)
Αγιούπα, το κορίτσι του κάμπου (1957)
Το όνειρο του παλιατζή (1957)
Για το ψωμί και τον έρωτα / Συννεφιασμένη Κυριακή (1957)
Γυναίκες δίχως άντρες (1954)
Από έξι μείναμε δύο (1953)
Πικρό ψωμί (1951)
Η ανθοπώλις των Αθηνών (1945)
Χειροκροτήματα (1944)
Η θύελλα πέρασε (1943)
Δεσποινίς δικηγόρος (1933)
Κοινωνική σαπίλα (1932)
Έτσι κανείς, σαν αγαπήσει (1931)
Κάιν και Άβελ (1931)
Το λιμάνι των δακρύων (1929)


2 σχόλια:

stakovios είπε...

Θυμάμαι ότι έβλεπα σε τίτλους σειρών αλλά και ταινιών στο μακιγιάζ το όνομα Κασσάνδρα Σπαθοπούλου. Είναι κόρη του ή συγγενής του;

Unknown είπε...

Η Κασσάνδρα Σπαθοπούλου είναι κορη του Κίμωνα. Το ταλέντο του Κιμωνα περασε στο DNA των παιδιων του