ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

ΝΤΟΛΥ ΦΛΙΣΚΟ

Ντόλλη (Ντόλυ) Φλίσκο (Φλύσκο) ή Φλίσκου
Γεννήθηκε το 1928.Το πραγματικό της όνομα είναι Φλισκουνάκη Ευγενία. Θριάμβευσε στην επιθεώρηση κυρίως στα μεγάλα θέατρα του Βασίλη Μπουρνέλλη Ακροπόλ και Παπαϊωάννου αλλά και σε άλλα θέατρα Περοκέ,Σαμαρτζή ,Παρκ Συνεργάστηκε με όλα τα μεγάλα ονόματα του μουσικού θεάτρου έπαιξε και σε κάποιες ελληνικές ταινίες συνήθως τη Χαζούλα.
Φιλμογραφία
Το παιδί της πιάτσας (1961) [Ουρανία]
Ψευτοθόδωρος (1963) [Φωφώ]
Ότι θέλει ο λαός (1964) [υπηρέτρια]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ 
ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

3 σχόλια:

teoant198 είπε...

Ζει η ηθοποιός ξέρει κανείς?

teoant198 είπε...

Πέθανε από ανακοπή το 2008 στα Μέγαρα..

Ανώνυμος είπε...

Εχει παιδια ???