ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΛΟΥΙΖΑ ΜΠΑΤΙΣΤΑ



Λουίζα Μπατίστα (Ελεούσα Λάππα)
Γεννήθηκε στη Λαμία στις 10 Μαίου 1930.  Ηθοποιός κυρίως του Μουσικού θεάτρου ενώ έπαιξε επίσης στον κινηματογράφο και την τηλεόραση.  Άρχισε την καριέρα της από τη Θεσσαλονίκη στα θέατρα ''Χατζώκου'' και ''Στρατιωτικό'', μαζί με τον Κώστα Βουτσά την Κίτσα Παπαδοπούλου (Μαρινέλλα) και άλλους. Το 1957 πήρε άδεια άσκησης επαγγέλματος  ηθοποιού ως εξαιρετικό ταλέντο από την αρμόδια εκείνη την εποχή, επιτροπή του υπουργείου Πολιτισμού και εμφανίστηκε στο θέατρο ''Περοκέ''. Έπαιξε σε όλα τα μεγάλα θέατρα της Αθήνας, όπως Ακροπόλ, Παπαϊωάννου, Πάρκ. και έλαβε μέρος σε μεγάλες περιοδείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Φιλμογραφία
Η κυρά μας η μαμμή (1958)
Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος (1960) [Λούσι]
Η Ρένα είναι «οφ-σάιντ» (1972
Ένα τανκς στο... κρεββάτι μου (1975)
Ο τρομοκράτης (1975)
Ο φαλακρός μαθητής (1979)
Τα παιδιά της πιάτσας (1979)
Ο Κώτσος στην Ε.Ο.Κ. (1980)
Πίσω πόρτα (2000) [Κούλα]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/profile.php?id=100023969772392
ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε 10 Μαΐου 1930