ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΡΕΝΑ ΒΟΥΤΣΙΝΑ

Ρένα Βουτσινά
Γεννήθηκε το 1943. Ήταν σύζυγος του Βάσου Αδριανού (1943-1999) με τον οποίο απέκτησε μια κόρη τη Ναστάζια. Έγινε γνωστή από τις σειρές της ΥΕΝΕΔ ''Μεθοριακός σταθμός'' 'οπου υποδυόταν την Γαρουφαλιά και ''Εκείνες κι εγώ'' όπου υποδυόταν τη Δεβόρα. Πέθανε στις 9 Μαρτίου 2019.
Φιλμογραφία

Από τα Ιεροσόλυμα με αγάπη (1967)[Έλενα]
Ανοιχτή επιστολή (1968)
Της ζήλειας τα καμώματα (1971)
Ο Φαφλατάς  (1971)
Αγάπη μου παλιόγρια (1972)
Τι 30... τι 40... τι 50... (1972) [Στέλλα]
Υποψήφιοι βουλευτές και βουλευτίνες (1980) [Ντόροθυ]

2 σχόλια:

Χρυσούλα είπε...

Πέθανε σήμερα 9 Μαρτίου 2019.

Μ.Μ είπε...

"Εφυγε" 9/3/2019 ύστερα από βαρύ εγκεφαλικό επεισόδιο