ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ

Μάρω Κοντού
Η Μάρω Κοντού είναι ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου και πολιτικός. Γεννήθηκε στην Αθήνα στο Κουκάκι στις 21 Ιουνίου 1934 (άλλη πηγή αναφέρει το 1935 κι άλλη το 1937) ενώ κατάγεται από τα Ψαρά. Αποφοίτησε από το Γ' Γυμνάσιο Θηλέων Μακρυγιάννη. Παράλληλα ολοκλήρωσε τη σχολή χορού, σημερινή Κρατική Σχολή Χορού, εξασφαλίζοντας και μια υποτροφία για τη σχολή HLADEK στη Γερμανία. Η πρώτη επαγγελματική της ενασχόληση άρχισε το 1954 στο χορό Αρχαίας Τραγωδίας του Εθνικού Θεάτρου, όπου παρέμεινε μέχρι το 1958. Έλαβε την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος της ηθοποιού, ως εξαιρετικό ταλέντο, από Ανώτατη Κρατική Επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το 1959 πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο, δίπλα στον Δημήτρη Χόρν, με το έργο Ρομανσέρο του Ζακ Ντεβάλ.
Σε διάστημα μεγαλύτερο των τριάντα πέντε ετών θεατρικής και κινηματογραφικής καριέρας, πρωταγωνίστησε σε 61 ταινίες μεγάλου μήκους και 90 Θεατρικά έργα, Ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου.
Υπήρξε βουλευτής στην Α' Περιφέρεια Αθηνών, με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Η αρχική της θητεία ήταν από τις 29 Ιουλίου 1999, μέχρι και τον Απρίλιο του 2000.Ορκίστηκε για τρίτη φορά στο βουλευτικό θώκο τον Ιανουάριο του 2007, ως πρώτη επιλαχούσα των εκλογών του 2004, λόγω της παραίτησης του Νικήτα Κακλαμάνη, ο οποίος έθετε εκείνη την περίοδο υποψηφιότητα για τη θέση του Δημάρχου Αθηναίων. Στις βουλευτικές εκλογές του 2007 έλαβε την 12η θέση ανάμεσα στους υποψηφίους της Νέας Δημοκρατίας στην Α' Αθηνών και δεν εκλέχθηκε.
Ασχολείται επίσης με τη ζωγραφική, έχοντας ήδη πραγματοποιήσει με επιτυχία έκθεση στη Γκαλερί Αντήνωρ το 1993. Πίνακάς της εκτίθεται στο Μουσείο ΒΟΡΡΕ.
Διετέλεσε ακόμα Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Αθηναίων, την περίοδο 1994 - 2002 επί Δημαρχίας Δ. Αβραμόπουλου. Υπήρξε Πρόεδρος του Δημοτικού Ραδιοφωνικού Σταθμού Αθήνα 9.84 (1995 - 2002), και δύο χρόνια Πρόεδρος του κέντρου βρεφών "ΜΗΤΕΡΑ" (2004 - 2006).
Υπήρξε παντρεμένη με τον διευθυντή φωτογραφίας της Φίνος Φιλμς Αριστείδη Καρύδη-Φουκς.
Φιλμογραφία 

Χαρούμενο ξεκίνημα (1954)
Κυνηγώντας τον έρωτα (1956)
Ο άνθρωπος του τραίνου (1958)
Έγκλημα στο Κολωνάκι (1959) [Ζανέτ Φλωρά]
Έγκλημα στα παρασκήνια (1960) [Έλενα Παυλίδη]
Ένας δον Ζουάν για κλάμματα (1960)
Στην πόρτα της κολάσεως (1960)
Τα κίτρινα γάντια (1960) [Ρένα Καλλιγαρίδη]
Τρεις κούκλες κι εγώ! (1960) [Ντόλη]
Αντιγόνη (1961) [Ισμήνη]
Αλλοίμονο στους νέους (1961) [Ρίτα]
Ο άντρας της γυναίκας μου (1962) [Λουλού]
Ο τρίτος δρόμος (1963)[Νόρα Σαγιάννη]

Ο φίλος μου ο Λευτεράκης (1963) [Φωφώ Βλάσση]
Το κάθαρμα (1963) [Μάγδα «Μαρκησία»]
Ο καθώς πρέπει (1963) [Ελένη]
Η σοφερίνα (1964) [Λιλή Χαρίδημου]
Ο κράχτης (1964) [Γιούλα Μπογκοσιάν]
Γάμος αλά... Ελληνικά (1964) [τραγουδίστρια]
Η γυνή να φοβήται τον άνδρα (1965) [Ελένη Κοκκοβίκου]
Υιέ μου... υιέ μου... (1965) [Ρένα Παπασάββα]
Ο επαναστάτης (1965) [Άννα Αποστόλου]
Αχ!.. και νά΄μουν άντρας (1966) [Στέλλα / Αλέκος]
Μια γυναίκα κατηγορείται (1966) [Ελεονώρα Δενδρινού]
Οι στιγματισμένοι (1966) [Έφη]
Ο πουλημένος άνθρωπος (1967) [Βάνα Ζαπαντή]
Ο αχόρταγος (1967) [Λένα Καμπάνταη]
Ο γεροντοκόρος (1967) [Μαίρη Αγγελίδου]
Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι (1967) [Μαίρη Χατζηθωμά (Κωνσταντινίδου)]
Καπετάν φάντης μπαστούνι (1968) [Μαρίνα Γιαννά]
Μια Ιταλίδα απ' τη Κυψέλη (1968) [Μπιάνκα]
Οικογένεια Χωραφά (1968) [Μαρίκα]
Μπροστά στην Αγχόνη (1968) [Στέλλα Λίβα]
Ο μπλοφατζής (1969) [Έλλη (Μιράντα)]
Ο τζαναμπέτης (1969) [Βέρα Ρογγάνη]
Ένας τρελός γλεντζές (1970) [(ρεσεψιονίστ)]
Κρίμα... το μπόι σου (1970) [Δανάη Τριανταφυλλίδη (Ροδανά)]
Οι τρεις ψεύτες (1970)
Η κρεββατομουρμούρα (1971) [Κούλα Τσιφικλή]
Ο φαφλατάς (1971) [Τζίνα Ρόζα]
Πίσω μου σ' έχω σατανά (1971) [Εύα Πετυχάκη]
Της ζήλιας τα καμώματα (1971) [Χριστίνα Καράλη]
7 χρόνια γάμου (1972) [Έφη Φωτίου]
Συμμορία εραστών (1972) [Έλενα Γεωργιάδου-Βαγιάνου]
Ο φαλακρός μαθητής (1979) [(υπουργός)]
Γεύση από Ελλάδα (1980)
Ο ποδόγυρος (1980) [Μαριάννα Δερμούζου]
Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ (1981) [Ρένα Σκουλαρίκου]
Τα καμάκια (1981)
Το μεγάλο κανόνι (1981) [Μάρθα Απαλοχέρη]
Σενάριο (1985) [Φίφη Γιαβρόγλου]

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.retromaniax.gr/
ΑΠΟ ΤΟ http://www.ishow.gr/

39 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Meryem Türe (Ria Aniston)

Επιτέλους και κάτι το οποίο είναι και το σωστό, εκπληκτική, εξοχή, υπέροχη, μοναδική η πρόταση που έκανε η Κυρία Δέσποινα♡ Στυλιανοπούλου☆ στην εκπομπή της Κυρίας της Ναταλίας♡ Γερμανού♢
Για την επαναφορά "αδείας ασκήσεως επαγγέλματος ηθοποιού" η οποία μάλιστα δεν έπρεπε ούτε καν να καταργηθεί δεν έχω τίποτα άλλο να πω η κ Δέσποινα Στυλιανοπούλου με κάλυψε απολύτως

Εύγε Στυλιανοπουλάκι μου σ'αγάπησα σε αγαπώ και θα σ'αγαπώ ως το άπειρο♡♡♡!!!...

Ανώνυμος είπε...

Meryem Türe (Ria Aniston)

Επιτέλους μία πρόταση που θα δώσει μία τζούρα αισιοδοξίας για τον καλλιτεχνικό χώρο η επαναφορά της

"Αδείας ασκήσεως επαγγέλματος ηθοποιού"

Και μαζί με αυτό θα έπρεπε (Επίσης θέτω μία έγκλιση, Για όσους ηθοποιούς δεν κάνουν να είναι ηθοποιοί, παράδειγμα δεν θα δώσω ξέρετε για ποια λέω (Ε_έ_η Ρ_ν_ο_)
γιατί με βλέπω στη μπουζού)
Κι όλα αυτά επειδή θα πάω πάλι Αλήθεια κι αλήθεια θα τσούξει
Όπως για παράδειγμα ο "κώδικας δεοντολογίας" του Σ.Ε.Η
Η φιλοσοφία τους από δω και στο εξής συνοψίζεται στην φράση
"Καθόλου ελεύθερος λόγος, περισσότερος περιορισμός", ο οποίος περιορισμός θα είναι ιδιαίτερα εμφανής,

Λοιπόν η πρόταση που θέτω είναι εξής μαζί με την επαναφορά της "άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του ηθοποιού" αυτόματος, αυτόματος να αφαιρεθούν και ΌΛΑ τα διπλώματα των ηθοποιών που δεν έχουν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και αυτοί που εκ των υστέρων θα την εισπράξουν
Οι ηθοποιοί που δεν είναι εντάξει να λέγονται οι ηθοποιοί να τους αφαιρούνται τα διπλώματα που τους έχουν δοθεί υποχθόνια από τις δραματικές σχολές Με σκοπό να καθαρίσει επιτέλους η μάζα των "ηθοποιών"!!! που δυστυχώς για την Ελλάδα μας είναι ανάξιοι εμπιστοσύνης, ήθους,και αρχών που δεν διαθέτουν εκ γενετής.

Εδώ να σημειωθεί ένα θερμό συγχαρητήρια☆ στην Κυρία Δέσποινα Στυλιανοπούλου που η πρόταση αυτή είναι από μία ηθοποιό των παλιών ελληνικών κινηματογράφων που με τόσο ζήλο, αγάπη και σεβασμό έθεσε Κάτι που έπρεπε να είχε τεθεί από καιρό τώρα μπορεί "το γοργόν και χάριν έχει" αλλά για την παρούσα φάση "κάλλιο αργά παρά ποτέ".

Με ιδιαίτερη εκτίμηση για όλους
Ria (Meryem) Anastasiou "Türe"...

Ανώνυμος είπε...

Ενόψει συνεντεύξεις της "υπουργού"! πολιτισμού και αθλητισμού μενδώνη

Ίσως να ακουστούν λίγο υπερφίαλη αλλά δεν μπορώ να μην το πω για άλλη μία ακόμα φορά είμαι υπερήφανη για τον πατέρα της καρδιάς μου συγχαρητήρια Κύριε Χάρη Ρώμα είστε ο πιο αυθεντικός άνθρωπος επί γης και η χώρα μας μόνο τέτοιους ανθρώπους θα έπρεπε να έχει αληθινούς αυθεντικούς Πού είναι το ίδιο αλλά εσείς είσαστε η αυθεντικότητα μέσα στην ειλικρίνεια και λέτε τα πράγματα με το όνομα τους και όπως ακριβώς είναι χωρίς καν να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάτι από τον προφορικό στο σύλλογο και αυτό εξίσου είναι μοναδικό κανείς δεν έχει πει την αλήθεια όπως εσείς τώρα είμαι υπερήφανη για τον μπαμπά της ψυχής μου είμαι υπερήφανη για σένα μπαμπά της καρδιάς μου και δεν θα σταματήσω ποτέ να το λέω γιατί αυτό είναι γιατί αυτό νιώθω και έτσι αισθάνομαι το να αισθάνεσαι δεν είναι κακό απεναντίας το ότι αισθάνεσαι θα πρέπει να το λες και θα ήθελα έτσι ανεπιτήδευτα να αφιερώσω και ένα μικρό ποίημα

Τίτλος: ταξίδι της καρδιάς (λόγια ψυχής)

...Η καρδιά μου μικρό καραβάκι
Πού επιπλέω στη θάλασσα
της ψυχής σου κι ποτέ της
Δεν θα ρίξει άγκυρα σε φάρο
Και θα είναι για ολάκερη της
ζωή μαζί σου...

For you my father of my heart and of my soul...

Ανώνυμος είπε...

Ίσως να ακουστούν λίγο υπερφίαλη αλλά δεν μπορώ να μην το πω για άλλη μία ακόμα φορά είμαι υπερήφανη για τον πατέρα της καρδιάς μου συγχαρητήρια Κύριε Χάρη Ρώμα είστε ο πιο αυθεντικός άνθρωπος επί γης και η χώρα μας μόνο τέτοιους ανθρώπους θα έπρεπε να έχει αληθινούς αυθεντικούς Πού είναι το ίδιο αλλά εσείς είσαστε η αυθεντικότητα μέσα στην ειλικρίνεια και λέτε τα πράγματα με το όνομα τους και όπως ακριβώς είναι χωρίς καν να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάτι από τον προφορικό σας λογο και αυτό εξίσου είναι μοναδικό κανείς δεν έχει πει την αλήθεια όπως εσείς τώρα είμαι υπερήφανη για τον μπαμπά της ψυχής μου είμαι υπερήφανη για σένα μπαμπά της καρδιάς μου και δεν θα σταματήσω ποτέ να το λέω γιατί αυτό είναι γιατί αυτό νιώθω και έτσι αισθάνομαι το να αισθάνεσαι δεν είναι κακό απεναντίας το ότι αισθάνεσαι θα πρέπει να το λες και θα ήθελα έτσι ανεπιτήδευτα να αφιερώσω και ένα μικρό ποίημα

Τίτλος: ταξίδι της καρδιάς (λόγια ψυχής)

...Η καρδιά μου μικρό καραβάκι
Πού επιπλέω στη θάλασσα
της ψυχής σου κι ποτέ της
Δεν θα ρίξει άγκυρα σε φάρο
Και θα είναι για ολάκερη της
ζωή μαζί σου...

For you my father of my heart and of my soul...

Ανώνυμος είπε...

Ρία Αναστασίου

Ενόψει υποθέσεις Δημητρίου λιγνάδη και τι λέει ο Χάρης Ρώμας Τα μόνα λόγια που έχω να πω είναι

...Πατέρα μπαμπά της ψυχής και της καρδιάς μου με κανείς πολύ περήφανη (η κόρη της δικής σου ψυχής και καρδιάς) δεν πρόσθεσες δεν αφαίρεσες τίποτα τα είπες ακριβώς όπως είναι το πιο θερμό ευχαριστώ που υπάρχεις και μαζί σου και η αλήθεια δεν θα αφήσουμε να εξαχνιστεί στο βωμό του ψεύδους όλα γύρω μας εξαφανίζονται Ας μείνουμε εμείς να τα ξανακάνουμε οντότητα μέσα σε αυτά που χάθηκαν είναι οι αξίες το ήθος οι αρχές το δίκαιο οι ελπίδες και τα όνειρά μας Εμείς όμως υπάρχουμε και μαζί μας θα υπάρχουν και αυτά που τόσο βίαια μας στερούν...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητό ANT1 α ε όμιλος ενόψει κυρίου Θεοδώρου Κυριακού

Σεβαστέ κύριε Θεόδωρε Κυριάκου
Ενόψει της τελευταίας ειδήσεις σχετικά
Με την πλήρη και οριστική κατόπιν γυρίσματος του Καφέ της Χαράς απομάκρυνση από τον σταθμό σας θα ήθελα να τον βοηθήσετε τον κύριο Χάρη Ρώμα να αναθεωρήσει γιατί ξέρω πως αυτή του Η απόφαση Δεν ευσταθεί με το δικό του θέλω σας αισθάνεται σπίτι του και θα ήταν Κρίμα και άδικο τόσο για τον ίδιο όσο και για σας Να ξεσπιτωθεί από το ίδιο του το σπίτι μαζί σας μοιράστηκε και κάποιες εκ των επιτυχιών του, το Mamma mia, Μεν και δεν, Κωνσταντίνου και Ελένης (που ως και σήμερα παίζεται) το καφέ της χαράς
(του τότε) και το sequel τώρα όπως επίσης και το Dr. Ρούλης επιπροσθέτως σας θερμοπαρακαλώ την στιγμή που θα δεχτείτε την παραμικρή κλήση του ατόμου (η Ελ. Ράντ.)
ή από κάποιον/κάποια ή κάποιους εκπροσώπους (του) της να σας παρακινούν δίχως τη θελήσεις σας για το λόγο που σας έστειλα από εδώ το μήνυμα σας λέω προκαταβολικά πως θα έχετε την ηθική και νομική μου στήριξή.
Ωστόσο σε πρώτη φάση ας διεξαχθεί ένα μίτινγκ με το Δ.Σ. διοικητικό συμβούλιο το τηλεοπτικό σας σταθμού ενόψει του θέματος σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Εις το επανιδείν☆☆☆☆☆

Ανώνυμος είπε...

Ενόψει του θέματος αυτού με τα social media κάνω ειδική έγκληση στην κυβέρνηση της χώρας μας με σκοπό να σταματήσει όλο αυτό που ονομάζουμε "ελεύθερο σχολιασμό" και θα πρέπει να τοποθετηθούν κάποια όρια

Εν κατακλείδι
1. γενική αυστηροποίηση του γραπτού-ψηφιακού λόγου (επί παραδείγματι,
βωμολοχίες και ανυπόστατες πληροφορίες, στην περίπτωση αυτή το άτομο το οποίο θα δημοσιεύει το οτιδήποτε να θα ανέρχεται σε καταβολή προστίμου)

2. έλεγχος και οριοθέτηση στις ακόλουθες εφαρμογές Twitter Facebook και Instagram.

3. και να πέσει οριστικό "λουκέτο" στις πλατφόρμες σχολιασμού των εφαρμογών της κατηγορίας (2)
Με σκοπό την προστασία τόσο σε ηθικό όσο και σε νομικό επίπεδο
αυτό το νομοθέτημα θα πρέπει να υπάρξει για
καλλιτέχνες (μουσικούς, σύνθετες, παραγωγός, σκηνοθέτες, ηθοποιούς σκηνογράφους και θιασάρχες θεάτρον κ.α.)
Καθώς επίσης για

ψυχαγωγία
(παρουσιαστές, δημοσιογράφος, κάμεραμαν παραγωγούς τηλεοπτικών εκπομπών και σόου κ.α.) για την ώρα προς διευθέτηση θα είναι οι παραπάνω κατηγορίες ατόμων εν συνεχή οριοθέτηση και στους πολίτες

Ανώνυμος είπε...

Και οι τέσσερις ήταν υπέροχες ατάκα μιρέλας

...σήκω απάνω, γιατί θα φύγεις με τον καναπέ, και επειδή δεν χωράει να βγει από την πόρτα, θα γίνει καταπέλτης, και θα βρεθείς στον απέναντι μαντρότοιχο κολλημένος με τη μούρη...

Φανταστείτε να μου την έλεγε εμένα ο σεναριογράφος της σειράς εκεί θα με έπιαναν και εμένα τα γέλια γιατί ο συγκεκριμένος μόνο για αυτά είναι με το μπαρδόν κιόλας...

Ανώνυμος είπε...

Ο kenan imirzalioglu λέγετε πω έχει Ελλινηκές ρίζες....

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΑΝ ΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: ΝΤΙΝΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ-ΧΑΡΙΣ ΚΑΜΙΛΗ-ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ-ΗΡΩ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ-ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΟΥΚΟΥΛΗ??

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα 2-11-2022 πέθανε η Μαργαρίτα Λαμπρινού....εξαιρετική ηθοποιός. Ήταν η γυναίκα του Σταύρου Ξενίδη. Ήταν μία από τις ηθοποιούς που έπαιζε με τον Βασίλη Λογοθετίδη. Πλέον ο μεγαλύτερος εν ζωή ηθοποιός είναι ο Νίκος Βανδώρος(12-12-1924)

Ανώνυμος είπε...

Ακολουθεί σε ηλικία η Ντίνα Σταθάτου(Απρίλιος 1925). Εδωσε συνέντευξη πρόσφατα η οποία υπάρχει στο Ιντερνετ. Και αυτή έπαιξε με τον Λογοθετίδη στις ταινίες του.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω εάν ζει η Χάρις Καμίλλη(1928). Πάντως αυτές οι 3 έπαιξαν ΜΑΖΙ στην ταινία με τον Φωτόπουλο και τον Λογοθετίδη " Ούτε γάτα ούτε ζημιά" του 1955.

Ανώνυμος είπε...

ΧΘΕΣ 10-11-2022 ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 87 ΕΤΩΝ(1935) Η ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΝΙΤΣΑ ΜΑΡΟΥΔΑ....ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΙΤΣΑ ΜΑΣ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ....ΣΗΜΕΡΑ 11-11-2022 ΖΟΥΝ 61 ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 84 ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ 21 ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90 ΕΤΩΝ.....ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ 100!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μην τα παρατάς (πότε)

Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος
1η ερμηνεία: Έλλη Κοκκίνου

Όλα τα 'χεις βαρεθεί, λοιπόν, σε' χουν κουράσει όλοι,
έχεις ταλαιπωρηθεί με τη ζωή.

Έχεις τρελαθεί και εσύ μαζί με αυτή την πόλη,
τρέχεις από το πρωί ως το πρωί.

Τρέχουν όλοι σαν τρελοί, οι προθεσμίες λήγουν,
όλα πάνε πίσω αντί μπροστά.

Κάποιοι από την κορυφή στο πάτο καταλήγουν

Και από το παντού στο πουθενά.
Το διακόπτη κλείσε όπου και να είσαι
πάψε να ασχολείσαι, ξέχνα τους και ζήσε.

Μην τα παρατάς, τα όνειρά σου,
να τα κυνηγάς από κοντά.

Μάθε να πετάς με τα φτερά σου, μόνο έτσι πας ψηλά.

Μην τα παρατάς τα όνειρά σου, κάνε τη ζωή
να πει το ναι, με υπομονή εφοδιάσου

Μην τα παρατάς ποτέ...

Όλα τα 'χεις βαρεθεί, λοιπόν, σε' χουν τρελάνει όλα,
τίποτα δε σου αρέσει πια.

Έχεις απομακρυνθεί πολύ απ' την καρδιά σου
και οι φίλοι μοιάζουν τόσο μακριά.

Ότι έψαχνες να βρεις, ποτέ σου δεν το βρήκες
δεν σε πάει λίγο η τύχη τελικά
ότι θες δεν το μπορείς, μετράς συνέχεια ήττες,
μα να αντέξεις πρέπει στη φθορά.

Το διακόπτη κλείσε όπου και να είσαι
πάψε να ασχολείσαι, ξέχνα τους και ζήσε.

Μην τα παρατάς, τα όνειρά σου,
να τα κυνηγάς από κοντά.

Μάθε να πετάς με τα φτερά σου, μόνο έτσι πας ψηλά.

Μην τα παρατάς τα όνειρά σου, κάνε τη ζωή
να πει το ναι με υπομονή εφοδιάσου

Μην τα παρατάς ποτέ...

Ανώνυμος είπε...

Στίχοι:Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας
1η Ερμηνεία: Φίλιππος Νικολάου

Πόρτα στο Γενάρη (όταν πονέσει η καρδιά)

Ένας χειμώνας στα χαμένα κι ούτε μια
ούτε μια λέξη σ’ένα γράμμα να μου στείλεις
είπες πως θά `ταν η ζωή μας σαν Απρίλης
μα εσύ την έκανες μια βαρυχειμωνιά

Όταν πονέσει κι ερημώσει η καρδιά
είναι μια πόρτα ανοιγμένη στον Γενάρη
αν δεις τη νύχτα πες της νά ’ρθει να με πάρει
δεν περιμένω πια να γίνει ξαστεριά

Βλέπω τις μέρες μου να φεύγουν μια και μια
κι ούτε καμιά μου χαμογέλασε ελπίδα
είπες πως δε θ’ αφήσεις νά ’ρθει η καταιγίδα
κι όμως με βρήκε μοναχό η ερημιά

Ανώνυμος είπε...

Πόρτα στο Γενάρη (όταν πονέσει η καρδιά)

Στίχοι:Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας
1η Ερμηνεία: Φίλιππος Νικολάου

Ένας χειμώνας στα χαμένα κι ούτε μια
ούτε μια λέξη σ’ένα γράμμα να μου στείλεις
είπες πως θά `ταν η ζωή μας σαν Απρίλης
μα εσύ την έκανες μια βαρυχειμωνιά

Όταν πονέσει κι ερημώσει η καρδιά
είναι μια πόρτα ανοιγμένη στον Γενάρη
αν δεις τη νύχτα πες της νά ’ρθει να με πάρει
δεν περιμένω πια να γίνει ξαστεριά

Βλέπω τις μέρες μου να φεύγουν μια και μια
κι ούτε καμιά μου χαμογέλασε ελπίδα
είπες πως δε θ’ αφήσεις νά ’ρθει η καταιγίδα
κι όμως με βρήκε μοναχό η ερημιά

Ανώνυμος είπε...

Το φεγγαράκι

Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μουσική: Γεράσιμος Λαβράνος
1η ερμηνεία: Αλίκη Βουγιουκλάκη

Βγήκε και το φεγγαράκι
που `χει το φως το χρυσαφί
έχω απόψε ένα μεράκι
και `χω μια χαρά κρυφή.

Φέρτε μου το φεγγαράκι
που `ναι σαν φλουρί χρυσό,
το μισό θα στο χαρίσω
και θα κρατήσω τ’ άλλο μισό.

Θέλω απόψε να γλεντήσω,
θέλω απόψε να χαρώ,
θα τα πιω για να μεθύσω
και δε θ’ αφήσω ούτε ένα χορό.

Έχω απόψε ένα μεράκι,
έχω απόψε έναν καημό,
φέρτε μου το φεγγαράκι
να το κρεμάσω στο λαιμό

Ανώνυμος είπε...

Το πονηρό Το αντιλαμβάνομαι (1972)

Στίχοι: Πέτρος Μήλας
Μουσική: Γιάννης Καστρινός
1η ερμηνεία Δέσποινα Στυλιανοπούλου & Πέτρος Μήλας

Τώρα που μπλεξες μαζί μου
να' τα αφήσεις τα παλιά
Και να ξέρεις πως σ'μένα
Δεν περνά η ζαβολιά
Τι δουλεύει το μυαλό σου
Θα το πάρω μυρωδιά
Και σε πιάνω με το πρώτο
Πριν μου κάνεις τη λαδιά.

Το πονηρό το αντιλαμβάνομαι
Και εγώ κορόιδο δεν πιάνομαι
Το πονηρό το αντιλαμβάνομαι
Εγώ κορόιδο δεν πιάνομαι,δεν πιάνομαι

Μην μ'πουλάς φιγούρες κόλπα
Δεν σηκώνω και πολύ
Κι αν μου κάνεις κάνα φάλτσο
Θα πετάξει το πουλί
Είμαι ίσιος χαρακτήρας
Έχω και καλή καρδιά
Και έτσι μου φερθείς ωραία
Θα τις πάρεις τα κλειδιά

Το πονηρό το αντιλαμβάνομαι
Και εγώ κορόιδο δεν πιάνομαι
Το πονηρό το αντιλαμβάνομαι
Κι εγώ κορόιδο δεν πιάνομαι,δεν πιάνομαι...

Ανώνυμος είπε...

Άλλοι δύο αξεχαστοι ηθοποιοί έφυγαν από κοντά μας. Η Ελεάννα Απέργη(γεν.1932) έφυγε στις 20/1/23 και ο Νίκος Ξανθόπουλος(γεν.1934),έφυγε σήμερα 22/1/23. Καλό Παράδεισο!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίδι Καλό Μόνο Νεκρό
The Athenian

Μουσική/Στίχοι: The Athenian/The Athenian

Em D Am C D Em
Καθόμουν ήρεμος στο σπίτι ήταν μέρα για αραλίκι
Em D Am C D Em
και είχα απλώσει και τα πόδια πάνω στο σκαμπό
Em D Am C D
Καθόμουν με φραπέ στο χέρι και είχα στο άλλο το μπεγλέρι
C D
ξαφνικά φωνάζει η γυναίκα μου γρήγορα φίδι βάλε μπότες και έλα εδώ

Em D Am C D
Φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι μια μπαλτιά του ρίχνω
Em D Am C D
φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι ρίχνω στο ψαχνό
Em D Am C D
Φίδι καλό μόνο νεκρό πιάνω σκούπα ξαναρίχνω
C D
και αυτό μένει και κοιτάει με βλέμμα δολοφονικό

Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει

Em D Am C D Em
Εγώ κοιτούσα τη δουλειά μου, την έβρισκα με τα γυαλιά μου
Em D Am C D Em
καθρέφτες είχα επιλέξει, για να 'μαι τρέντυ αρσενικό
Em D Am C D
Φορούσα τιραντέ φανέλα παντόφλα και σορτσάκι τρέλα
C D
μα ξαφνικά φωνάζει η γυναίκα μου γρήγορα φίδι βάλε μπότες και έλα εδώ

Em D Am C D
Φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι μια μπαλτιά του ρίχνω
Em D Am C D
φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι ρίχνω στο ψαχνό
Em D Am C D
Φίδι καλό μόνο νεκρό πιάνω σκούπα ξαναρίχνω
C D
και αυτό μένει και κοιτάει με βλέμμα δολοφονικό

Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D
Κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει
Em D Am C D Em
Κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελάνει, μ' έχει

Ανώνυμος είπε...

Die for you

Στίχοι: Αντώνης Παππάς
Μουσική: Νίκος Τερζής
1η ερμηνεία Antique Έλενα Παπαρίζου Νίκος Παναγιωτίδης

Κάθισα και σκέφτηκα
και είδα ότι μ’ αγαπάς
μόνο εσύ, μόνο εσύ…
όλα τ’ άλλα ψεύτικα,
μόνο η δική σου αγκαλιά
με κρατά στη ζωή…

Cause I would die for you,
Look into my eyes and see it’s true,
Really I could never lie to you
Just to make you see that no one else could ever love you like the way I do…

die for you,
Look into my eyes and see it’s true,
Really I could never lie to you
Just to make you see that no one else could ever love you like the way I do…

Κάθισα και σκέφτηκα
και είδα ότι μ’ αγαπάς
μόνο εσύ, μόνο εσύ…

Cause I would die for you,
Look into my eyes and see it’s true,
Really I could never lie to you
Just to make you see that no one else could ever love you like the way I do…

die for you,
Look into my eyes and see it’s true,
Really I could never lie to you
Just to make you see that no one else could ever love you like the way I do…

Cause I would die for you!

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα 16-2-2023 Τσικνοπέμπτη, "έφυγε" από κοντά μας η παλαιά ηθοποιός μας Δέσποινα Νικολαΐδου. Καλό ταξίδι....!

Ανώνυμος είπε...

Μάγια

Στίχοι: Λεωνίδας Σώζος
Μουσική: Λεωνίδας Σώζος
1η ερμηνεία: Josephine

Με τι μάγια με κρατάς
καρδιά μου που το πας
και απ' το καλημέρα
εσένα σκέφτομαι όλη μέρα.

Με τι μάγια με κρατάς
και όταν με φιλάς
χάνω το μυαλό μου
λίγο λίγο τον εαυτό μου.

Γι' αυτά τα μάτια εδώ και μήνες δεν κοιμάμαι
Στα δυο σου χείλη έχω κολλήσει και φοβάμαι
να μην πληγωθώ.

Τρέχω σε μάγισσες τις νύχτες
ύποπτους δρόμους χαρορίχτρες
για να μου πουν αν είναι αλήθεια ή αν είναι ψέμα αυτό που ζω.

Τρέχω σε μάγισσες τα βράδια
για να ερμηνεύουν τα σημάδια
που μ' αφήνεις στο λαιμό
και μένω ν' απορώ...

Με τι μάγια με κρατάς
καρδιά μου που το πας
και απ' το καλημέρα
εσένα σκέφτομαι όλη μέρα.

Με τι μάγια με κρατάς
και όταν με φιλάς
χάνω το μυαλό μου
λίγο λίγο τον εαυτό μου.

Σ'αυτό το βλέμμα όλες τις ώρες μου χαρίζω
μέρα τη μέρα ούτε που με αναγνωρίζω
έχω τρελαθεί...

Τρέχω σε μάγισσες τις νύχτες
ύποπτους δρόμους χαρορίχτρες
για να μου πουν αν είναι αλήθεια ή αν είναι ψέμα αυτό που ζω.

Τρέχω σε μάγισσες τα βράδια
για να ερμηνεύουν τα σημάδια
που μ' αφήνεις στο λαιμό
και μένω ν' απορώ...

Με τι μάγια με κρατάς
καρδιά μου που το πας
και απ' το καλημέρα
εσένα σκέφτομαι όλη μέρα.

Με τι μάγια με κρατάς
και όταν με φιλάς
χάνω το μυαλό μου
λίγο λίγο τον εαυτό μου.

Με τι μάγια με κρατάς
καρδιά μου που το πας
και απ' το καλημέρα
εσένα σκέφτομαι όλη μέρα.

Με τι μάγια με κρατάς
και όταν με φιλάς
χάνω το μυαλό μου
λίγο λίγο τον εαυτό μου.

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ 13-4-2023 ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΝΤΙΝΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ(1925)...ΗΤΑΝ Η ΜΟΥΣΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ! ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΛΕΟΝ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΝ ΖΩΗ ΕΛΛΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΔΩΡΟΣ(1924). ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ Η ΚΑΛΗ ΚΑΛΟ(1926), ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ(1927).

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ 2-5-2023 ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΗΘΟ-ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ. Η ΣΟΥΛΗ ΣΑΜΠΑΧ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 92 ΕΤΩΝ (γεν.1931). ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ 2-6-2023 ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ Η ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΝΟΝΙΚΑ ΓΑΛΗΝΕΑ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 85 ΕΤΩΝ (γεν.1938). ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ 30-6-23 ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ Η ΑΓΑΠΗΜΕΜΗ ΜΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ-ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΑΤΖΕΛΑ ΖΗΛΙΑ ΣΤΑ 88(γεν1935).ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!

Ανώνυμος είπε...

Δικαίωση

Στίχοι: Sunny Μπαλτζή
Μουσική: & Γιώργος Αρβανίτης
1η ερμηνεία :OtherView

Απόψε θα δω το φεγγάρι ξανά
Ουρανός φωτιά
Η απάντηση έχει χαθεί

Εκδίκηση, δέος κι οργή
Μόνο ένα γιατί σ'αναμονή

Δίνω στην αγάπη πρόποση μισή
Της δικαίωσης γεύση
Ζάχαρη, αστέρια, δάκρυα, κρασί

Δίνω στην αγάπη πρόποση μισή
Της δικαίωσης γεύση
Ζάχαρη, αστέρια, δάκρυα, κρασί

Η απόγνωση δίχως φωνή
Παλιά ενοχή
Αλήθεια χωρίς εμμονή
Στο σκοτάδι βουτά η ψυχή

Μόνο ένα γιατί... Σ'αναμονή

Δίνω στην αγάπη πρόποση μισή
Της δικαίωσης γεύση
Ζάχαρη, αστέρια, δάκρυα, κρασί

Δίνω στην αγάπη πρόποση μισή
Της δικαίωσης γεύση
Ζάχαρη, αστέρια, δάκρυα, κρασί

Ήρθε η στιγμή δεν ποναω προχωραω
Χάνει πάντα όποιος τα κέρδισε όλα
Τελευταίο φιλί στην μπορα
Μέσα στο μυαλό σου τώρα
Τώρα ζω

Δίνω στην αγάπη πρόποση μισή
Της δικαίωσης γεύση
Ζάχαρη, αστέρια, δάκρυα, κρασί

Δίνω στην αγάπη πρόποση μισή
Της δικαίωσης γεύση
Ζάχαρη, αστέρια, δάκρυα, κρασί

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ 6-10-2023 ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑ 90 ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ( γεν.1933).ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα 10-11-2023 έφυγε για πάντα από κοντά μας σε ηλικία 86 ετών( γεν.1937),ο υπέροχος ηθοποιός μας Σπύρος Φωκάς. Εκτός από την συμμετοχή του σε ελληνικές ταινίες έκανε και σπουδαία καρριέρα στον Διεθνή Κινηματογράφο. Καλό ταξίδι Σπύρο Φωκά. Σε ευχαριστούμε.

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ 16-12-2023 ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΘΕΑΤΡΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 85 ΕΤΩΝ(γεν1938). ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΘΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ 1-2-2024 Ο ΓΗΡΑΙΟΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΔΩΡΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΣΧΕΔΟΝ 100 ΕΤΩΝ(1924). ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΓΙΑ 33 ΕΤΗ. ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ 1972 "ΑΝΑΖΗΤΗΣΙΣ". ΗΤΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΒΑΝΔΩΡΟΥ(Τμήμα Ηθών) ΠΟΥ "ΕΦΥΓΕ" ΝΩΡΙΣ ΣΤΑ 61 ΤΟΥ ΕΤΗ. ΠΛΕΟΝ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΛΗ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ(γεν.1926), ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ(γεν.1927). ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΙΚΟ ΒΑΝΔΩΡΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΘΑΝΕ ΧΘΕΣ 8-3-2024 Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΛΗ ΚΑΛΟ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 98 ΕΤΩΝ(γεν1926). ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΕΠΑΙΞΕ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ. ΕΙΧΕ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ "ΤΜΗΜΑ ΗΘΩΝ". ΠΛΕΟΝ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΕΛΛΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ (γεν.1927).ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΑΛΟ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΘΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ 22-3-2024 Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΑΞΕΧΑΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕ ΠΑΛΙΕΣ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΤΣΑΔΡΑΜΗΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 95 ΕΤΩΝ(γεν.1929).ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΘΑΝΕ ΧΘΕΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 86 ΕΤΩΝ(γεν.1938) Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ. ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΘΟ-ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ....ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ 21-4-1938/ 14-4-2025 ΑΞΕΧΑΣΤΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ 21-4-1938/14-4-2024