ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΡΙΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΣ

Πάρις Λαμπράκος
Γεννήθηκε στις 14 Σεπτεμβρίου 1940 στα Ανώγεια Σπάρτης και άρχισε τη σταδιοδρομία του ως μίμος σε συνοικιακά θέατρα και σε περιοδεύοντες θιάσους. Το 1963 εμφανίστηκε ως κονφερανσιέ στη Σάμο και στη συνέχεια εργάστηκε ως μίμος και κονφερανσιέ σε αναψυκτήρια και κοσμικά κέντρα και διάφορους θιάσους βαριετέ (1964-1969). Ακολούθησαν οι σπουδές του στη Δραματική Σχολή Μουσικού Θεάτρου του Μενέλαου Θεοφανίδη. Εργάστηκε ως σπήκερ σε ποδοσφαιρικούς αγώνες στο γήπεδο της ΑΕΚ (1973-1999, εκτός από το 1987, που είχε προσληφθεί με την ίδια ιδιότητα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας).
Φιλμογραφία
Άγουρη σάρκα (1974)
Οι φανταρίνες (1979)
Τζακ ο καβαλλάρης (1979)
Ο Κώτσος και οι εξωγήινοι (1980)
Είσαι στην ΕΟΚ... μάθε για την ΕΟΚ (1981)
Αγριες κότες (1981)
Βαράτε με κι ας κλαίω (1981)
Εδώ και τώρα αγγούρια! Πόσα φάγατε σήμερα; (1982)
Φυλακές ανηλίκων (1982) [Τζέιμς Κοντούλας]
Χάρρυ Κλυνν αλαλούμ (1982)
Η δημοκρατία του νέφους (1983)
Ο βιασμός μιας μοναχής (1983)
Σιδηρά κυρία (1983)
Οι αδίστακτοι (1988) [(δικηγόρος)]

3 σχόλια:

stakovios είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε 14/9/1940 και όπως μου έχει πει ο Σπύρος Μπιμπίλας, έχει πεθάνει και ψάχνω να το επιβεβαιώσω.

Ανώνυμος είπε...

Ζει ο λαμπρακοσ