ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

ΑΛΕΚΟΣ ΠΑΝΤΑΣ

Αλέκος Πάντας
Γεννήθηκε το 1925 και πέθανε το 1977. Αξέχαστος Βολιώτης τραγουδιστής (τενόρος) της ελαφράς μουσικής, με διεθνείς συμμετοχές και βραβεία στα διάφορα Φεστιβάλ. (το 1960 πήρε το Β΄ βραβείο του Φεστιβάλ Βαρκελώνης με το τραγούδι του Μ. Πλέσσα «Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα»).
Είχε φωνή χαρακτηριστικής ωραιότητας και ξεκίνησε μουσική με τον αδελφό του Ντίνο Πάντα। Δείγματα της εξαίρετης τέχνης του διασώζονται στον δίσκο "Μίμης Πλέσσας: Τί να πρωτοθυμηθώ" που κυκλοφόρησε το 1985. Έπαιξε και σε κινηματογραφικές ταινίες.
Φιλμογραφία
Ευτυχώς τρελάθηκα (1962) [Θέμος]
Ο.Κ. φίλε (1974)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.discogs.com/

4 σχόλια:

Unknown είπε...

ΕΝΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ. ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ είπε...

Πραγματι

Ανώνυμος είπε...

Πόσο αισθαντική φωνή...♥️

Ανώνυμος είπε...

Εξερετικη φωνή που σήμερα σπανιζει