ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δημήτρης Παπαγιάννης
Ηθοποιός και σκηνοθέτης. Γεννήθηκε στη Ναύπακτο και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Μιχ. Κουνελάκη. Ασχολήθηκε με τον αθλητισμό και με τη δημοσιογραφία (καλλιτεχνικό ρεπορτάζ στην Αθηναϊκή). Σκηνοθέτησε διάφορες ερασιτεχνικές ομάδες. Πατέρας του ηθοποιού Γιάννη Παπαγιάννη. Σήμερα είναι διευθυντής στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης Δήμου Αγίας Βαρβάρας και διδάσκει υποκριτική και ποίηση.
Φιλμογραφία

Τζένη Τζένη (1965)
Μαντώ Μαυρογένους (1971)
Ο φαφλατάς (1971)
Η Αλίκη δικτάτωρ (1972)
Με φόβο και πάθος (1972)
Η κόμησσα της Κέρκυρας (1972)
Τζακ ο καβαλλάρης (1979)
Ο ζιγκολό της Αθήνας (1982) [Χρήστος]
Απουσίες (1987)
Κλασσική περίπτωση βλάβης (1987)
Ο κλοιός (1987) [Ευγένιος Συμεώνογλου]
Ο πρωτάρης και η Ρίτα (1989) [Σωκράτης Μαντάς]
Τα δελφινάκια του Αμβρακικού (1993)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε το 1937