ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΝΕΛΗΣ

Γιάννης Μπουρνέλης
Ηθοποιός, μίμος, κομφερανσιέ. Γεννήθηκε στη Μυτιλήνη απ' όπου έφυγε σε ηλικία 17χρονών και ήρθε στην Αθήνα.
Αφού φοίτησε στη σχολή του Εθνικού Ωδείου Αθηνών, πήρε την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του ηθοποιού και άρχισε να συμμετέχει ως ηθοποιός πια σε θεατρικές παραστάσεις και πολλές ελληνικές ταινίες με πρωταγωνιστές όπως Βουγιουκλάκη, Παπαμιχαήλ, Βλαχοπούλου, Σταυρίδη, Ηλιόπουλο, Κωνσταντάρα, Αυλωνίτη, Φωτόπουλο και άλλους.
Πρωταγωνίστησε στις ταινίες «Χίλια κυβικά τρέλα» με τον Μ. Φωτόπουλο, «Ναύτης του Αιγαίου», «Τα κορόϊδα, η βαλίτσα μου κι εγώ» με Αυλωνίτη και Μανέλλη, κ.α. Αργότερα τον κέρδισε η πίστα κι έτσι άρχισε να εμφανίζεται στα μεγαλύτερα Αθηναϊκά κέντρα και αίθουσες ξενοδοχείων.
Η καρριέρα του περιλαμβάνει εννέα σατιρικούς δίσκους εκ των οποίων ο πρώτος «Μπουρνέλης παμψηφεί» σε μουσική Χρ. Νικολόπουλου ξεπέρασε τους 300.000 δίσκους.
Για είκοσι ολόκληρα χρόνια από το 1975 ως το 1995 συνεργαζόταν με το αναψυκτήριο-θέατρο «Άκρον» απ' όπου πέρασαν τα μεγαλύτερα ονόματα του τραγουδιού.

Φιλμογραφία

Οι ανειδίκευτοι / Ευτυχώς χωρίς δουλειά (1963)
Φως... νερό... τηλέφωνο οικόπεδα με δόσεις (1966)
Βίβα Ρένα (1967)
Δημήτρη μου Δημήτρη μου (1967)
Το πιο λαμπρό αστέρι (1967)
Η αγάπη μας (1968)
Η ζηλιάρα (1968)
Ο ναύτης του Αιγαίου (1968) [Οδυσσέας]
Το κορίτσι του λούνα παρκ (1968)[εργαζόμενος στο λούνα παρκ]
Για μια τρύπια δραχμή (1968)
3 τρελοί για δέσιμο (1969) [σερβιτόρος Μένιος]
Ησαΐα... μη χορεύεις (1969)
Ξύπνα κορόιδο... (1969)
Ο θαυματοποιός (1969)
Προκόπης, ο απρόκοπος (1969)
Ο Στρατής παραστράτησε (1969)
Τα κορόιδα, η βαλίτσα μου κι εγώ (1969) [Ξενοφών Νάπας]
Ο άνθρωπος της καρπαζιάς (1969) [εκφωνητής]
Ο παραμυθάς (1969) [Ντούλης]
Ο Στρατής παραστράτησε (1969)
Ησαΐα μη χορεύεις (1969)
Αριστοτέλης ο επιπόλαιος (1970)
Οι τρεις ψεύτες (1970)
Η εφοπλιστίνα (1971)
Όργια σε τιμή ευκαιρίας (1973)[μπάρμαν]
Ο Κώτσος στην Ε.Ο.Κ. (1980)
Χίλια κυβικά τρέλα (1983) [Γιάνναρος]

ΑΠΟ ΤΟ http://www.ishow.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: